nietypowe b??dy RAM

Data: 2011-02-08 11:55:15
Autor: mtoy
nietypowe b??dy RAM
Czy ktoś spotkał się z takim problemem: komputer wyłączony na ponad
24h, po włączeniu memtest wywala błędy pamięci. Dopiero twardy reset
lub wyłączenie i ponowne włączenie komputera sprawia, że błędy pamięci
znikają. Sprzęt jest nowy. Czy ktoś potrafiłby mi pomóc? Wyłączanie
komputera na noc i włączanie go rano nie "psuje" pamięci. Próbowałem
ustawić w biosie 1333MHz ale nie pomogło.

Asus P7P55D LE, DDR3 GEIL 1600MHz CL7

Pozdrawiam

Data: 2011-02-08 23:27:48
Autor: Piotr K.
nietypowe b??dy RAM
Użytkownik "mtoy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:327021ec-3b4c-4897-8a3f-60b0b3fdd48c@w6g2000vbo.googlegroups.com...

[...]

Kilka miesięcy temu pojawiły się wadliwe Geile. Sam trafiłem na 3 szt. z czterech kupionych. Po prostu reklamowałem. Podobno pomaga delikatne podniesienie napięcia, ale to nie moje spostrzeżenie, tylko porada, którą sam otrzymałem

--
-- -- -Piotr K.

Data: 2011-02-09 09:58:05
Autor: ***Einstein***
nietypowe b??dy RAM
Witam
Miałem podobną przypadłość. Sprawdź na stronie asusa w manualu jakie pamięci (producentów) obsługuje płyta, bo pewnie tutaj leży problem.

Pozdrawim

nietypowe b??dy RAM