Data: 2013-05-09 07:53:03 | |
Autor: Marek Dyjor | |
nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ? | |
_Michał wrote:
Hej, velka jest wygodna ale dużo pali... dci 2.2 jest jaki jest generalnie po zakupie warto odrazu jechać z silniekiem do warsztu i wymienić uszczelkę :) najgorzej bezie ci kupić coś sensownego... szukaj zagranicami tego kraju... |
|
Data: 2013-05-10 05:26:41 | |
Autor: _Michał | |
nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ? | |
On 5/9/2013 7:53 AM, Marek Dyjor wrote:
velka jest wygodna ale dużo pali... oj, na szukanie będę miał... 1 dzień :), no... bardziej 0.8 dnia to nie do jadę do Niemiec BMW ;) bo się boję tym szybko jeździć, chyba że odpalę popsute safrane to wtedy 258km/h ;) a tak bardziej serio, to chyba coś sprowadzonego z kraju gdzie Francuskich nie lubią :) Właśnie co do 2.2: co tam się sypie ? bo w 3.0 pękał blok - zawsze :) a te 2.2 powinny jako tako jeździć ? czy może 3.0 kupować i liczyć że 50kkm zrobi i nie pęknie ? |
|
Data: 2013-05-11 21:31:43 | |
Autor: Marek Dyjor | |
nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ? | |
_Michał wrote:
On 5/9/2013 7:53 AM, Marek Dyjor wrote: w 2.2 blok nie pęka, lubi sie wydmuchać uszczelka głowicy, początkowe objawy to picie płynu chłodniczego... trzeba uważać bo można łatwo przegrzać silnik, jak sie nie zagląda na zbiorniczek z płynem to stanie się to z zaskoczenia. bo w 3.0 pękał blok - zawsze :) |
|
Data: 2013-05-13 04:18:57 | |
Autor: _Michał | |
nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ? | |
On 5/11/2013 9:31 PM, Marek Dyjor wrote:
Właśnie co do 2.2: Z tego co pamiętam w safranie były 2 lub 3 komunikaty z tym związane Jakoś sobie wykrywał problemy z chłodzeniem i gadał odrazu Jak silnik był gorący to mówił ze jest gorący i chyba trzeci (nie wiem czy nie dodali w wersji "po 96") jak silnik był już "za gorący" to mówił że jest "za gorący żeby się zatrzymać i uważać przy otwieraniu maski i go nie dotykać bo gorący". czy jakiś taki przydłuższy tekst :) - tego się nasłuchałem bo uszkodzonym 1100km robiłem i się zwolnić nie dało, bo się grzał. i jeszcze poziomy wszystkich płynów monitorował na bieżąco od spryskiwaczy po oleje, wodę i hamulcowy (nie każda wersja). vel satis nie ma podobnie ? że 5x wcześniej łopatologicznie zdąży powiedzieć co się dzieje ? |
|
Data: 2013-05-21 18:26:40 | |
Autor: Marek Dyjor | |
nietypowe firmowe - Renault Vel Satis ? | |
_Michał wrote:
Jak silnik był gorący to mówił ze jest gorący jako limuzyna :) jest mniej rozmowny :) ciekawie sie zachowywał gdy lekko mu temperatura sie podnosiła ponad ormę - dławił lekko silnik, samochód zmniejszał moc aby obniżyć temperaturę. |
|