nietypowe przeszukiwanie "Kontakt贸w" w Android zie

Data: 2013-06-05 18:17:16
Autor: dcim24
nietypowe przeszukiwanie "Kontakt贸w" w Android zie
Witam,
Mam pytanie dot. systemowych kontakt贸w Androida 4. Normalnie, je艣li w okno wyszukiwarki kontakt贸w wpisze si臋 cz臋艣膰 imienia lub nazwiska, wy艣wietlane s膮 wszystkie wpisy z tak膮 cz臋艣ci膮 wpisanej nazwy. U mnie tak si臋 nie dzieje -- pojawia si臋 komunikat, 偶e niczego nie znaleziono. Nie wiem co z tym fantem zrobi膰.
dzieki
dcim

Data: 2013-06-05 17:23:09
Autor: Maciej Bebenek
dcim24 <dcim24@gmail.com> wrote:
[...]

Mo偶e wpisujesz w z艂ym kontes膰ie? Czy zaznaczona jest ksi膮偶ka czy np.
ostatnie po艂膮czenia?

Data: 2013-06-05 19:47:18
Autor: dcim24
nietypowe przeszukiwanie "Kontakt贸w" w Andr oid zie
膰.

Mo偶e wpisujesz w z艂ym kontes膰ie? Czy zaznaczona jest ksi膮偶ka czy np.
ostatnie po艂膮czenia?

Masz racj臋. Dla potomnych Trzeba ustawi膰 widok ksi膮偶ki adresowej
Wielkie dzieki

nietypowe przeszukiwanie "Kontakt贸w" w Android zie