nietypowe pytanie ;)

Data: 2010-06-06 07:39:23
Autor: Tytus
nietypowe pytanie ;)
Siemka

*** "Akira"
mam taki nietypowy wjazd, dostep do miejsca postojowego w garazu, ktory ma
 przeswit 98cm -100cm ...
jakiej mnie jwiecej szerokosci sa tego typu  motocykle.. ... wiec daloby rade wcisnac sie tak przez metrowe gardlo
 przejazdu/wjazdu na miejsce postojowe :P???

Przeswit to raczej wysokosc....
a jesli jest wjazd 1 m szerokosci to spokojnie sie zmiescisz normalnym motocyklem.
Zwykle nie maja wiecej jak 90 cm a i tak najszerzej sa lusterka.
Problem z tym ze moto postawione na kosie zajmije wiecej miejsca - no ale Ty pytales tylko o wjazd...

--
         Tytus
żółta motorynka

nietypowe pytanie ;)