Data: 2013-08-22 11:08:59 | |
Autor: huberthb | |
nietypowe pytanie | |
Witam.
Nie wiem czy piszę w dobrym miejscu, ale mam pytanie do doświadczonych motocyklistów którzy będą w stanie mi pomóc. Mam 20 lat, od dziecka moją największą pasją są motocykle szczególnie sportowe.. jeżdziłem na różnych motocyklach lecz teraz nadszedł czas na kupno czegoś własnego jakieś 600 cm myślę nad Yamaha Thundercat 600 ;) i tu pojawia się mój największy problem, od urodzenia choruję, moja choroba polega na tym że nie mogę stanąć na piętach, palcach co za tym idzie mam problemy z wbijaniem wyższego biegu bo jak wiadomo trzeba stopę włożyć pod lewarek i podciągnąć go w górę. Bardzo często zastanawiam się jak rozwiązać problem, i jak zrobić skrzynię, jedynym moim pomysłem było przełożyć skrzynię na odwrót tak jak jest w torówkach Tj. 1 bieg w góre, 2,3,4,5,6 w dół lecz zastanawia mnie jak z redukcją ;( Może na tym forum jest osoha któa miała podobny problem, lub ktoś kto pomógł by mi rozwiązać tą dziwną zagadkę.. Pozdrawiam -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-08-22 11:25:01 | |
Autor: Adam Wysocki | |
nietypowe pytanie | |
huberthb <energymix@_nospam_vp.pl> wrote:
Bardzo często zastanawiam się jak rozwiązać problem, i jak zrobić skrzynię Kumpel (ściga się na 1/4 mili) ma założony taki patent, że przyciskiem może wbić bieg na wyższy. Nie wiem dokładnie, jak to działa, z tego co zrozumiałem jest tam jakiś zawór i dzieje się to pneumatycznie (nie wiem czy nie z butli z podtlenkiem azotu, którą też ma). Elektrycznie też dałoby się coś takiego zrobić. Może coś w tym kierunku. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-08-22 10:03:35 | |
Autor: doktorski | |
nietypowe pytanie | |
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 13:25:01 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
Kumpel (ściga się na 1/4 mili) ma założony taki patent, że przyciskiem może wbić bieg na wyższy.Nazywa sie Powershift. Dziala na prunt. Kosztuje jakies 3800 zl wiec pomysl z dwustrtonna dzwignia wydaje sie byc bardziej sensowny. -- pzdr, dr 1000/525/400 |
|
Data: 2013-08-23 08:11:27 | |
Autor: Adam Wysocki | |
nietypowe pytanie | |
doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
Nazywa sie Powershift. Dziala na prunt. Kumpel mówił jeszcze żeby poszukać pod hasłem electric shifter i rshifter. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-08-22 14:05:51 | |
Autor: Monster | |
nietypowe pytanie | |
W dniu 2013-08-22 13:08, huberthb pisze:
Witam. Rozwiązanie jak w starszych motocyklach-dźwignia dwustronna,w górę i w dół można zmieniać zarówno palcami,piętą lub całą stopą. -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S |
|
Data: 2013-08-22 14:58:28 | |
Autor: huberthb | |
nietypowe pytanie | |
Monster napisal
W dniu 2013-08-22 13:08, huberthb pisze: Rozwiązanie jak w starszych motocyklach-dźwignia dwustronna,w górę i w Dzięki śliczne super pomysł ! -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-08-23 16:42:31 | |
Autor: Monster | |
nietypowe pytanie | |
W dniu 2013-08-22 16:58, huberthb pisze:
Monster napisal Pamiętaj że nie w każdym motocyklu będzie łatwo taki patent zamontować.W Dnieprze mam taką dźwignię dokładnie nad podnóżkiem,bezpośrednio na wyjściu ze skrzyni,działa super.W sportach jest najczęściej układ dźwigienek co komplikuje sprawę. -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S |
|
Data: 2013-08-22 17:16:17 | |
Autor: J_K_K | |
nietypowe pytanie | |
W dniu 2013-08-22 14:05, Monster pisze:
Rozwiązanie jak w starszych motocyklach-dźwignia dwustronna,w górę i w Albo w chopperach / cruiserach ;) Można dokupić. -- Pzdr J_K_K -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |