nieuczciwy mechanik?

Data: 2012-09-20 08:57:19
Autor: Marek
nieuczciwy mechanik?
On 19.09.2012 16:21, sklep wrote:
witam

jest sobie stary peugeot, który pali, trzyma wolne obroty, nawet
można go przegarować, ale jak dostanie obciążenie to gaśnie. tzn
da się jechać, ale na każdym biegu jest "dołek" wiec boje się ze na
starcie ze świateł ktoś wjedzie mi w tyłek.

Auto poszło do mechanika, q-serwis. Podpięli go do komputera żeby
sprawdzić co jest nie teges. Zastanawiam się czy w silniku 1.1
1996roku jest co sprawdzać kompem - czy to nie jest pierwsza ściema.
wymienili filtr paliwa, kable do świec, wyczyścili "gaźnik" (tam jest
wtrysk jednopunktowy). Auto jak można się spodziewać - bez zmian.
Okazałem niezadowolenie z powodu wymian niezepsutych części, i braku
teorii na temat co jest zepsute, a najbardziej ile to będzie
kosztowało. Stwierdzili że mam zabierać auto bo paliwo jest złej
jakości i dowiedzenia. 350 nie moje.

Matiz - po wymianie kabli i swiec problem sie rozwiazal. Tez wtrysk jednopunktowy.
Mozesz jeszcze przeczyscic lub wymienic palec rozdzeilacze i kopulke - oczywiscie jesli takie cos masz.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2012-09-20 14:34:53
Autor: Andrzej Kaźmierczak
nieuczciwy mechanik?
ESPERO po wymianie kabli , kopułki ,palca i świec
to samo, problemy zniknęły - ale na wyższych obrotach słychać było wypadające zapłony , mulenie , ....

On 19.09.2012 16:21, sklep wrote:
witam

jest sobie stary peugeot, ktĂłry pali, trzyma wolne obroty, nawet