Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]

nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]

Data: 2012-01-25 22:18:23
Autor: McRella
nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?

Data: 2012-01-26 10:53:57
Autor: dizel
nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella <nospam@com.pl> wrote:

"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?

o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś
czas aktywować, będzie działać

Pozdrawiam

Data: 2012-01-26 11:00:10
Autor: anCZka
nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą

a jest aktywna? jesli kupiles musisz wykoanc conajmniej 1 połonczenie i poczekac

KK

Data: 2012-01-26 15:28:20
Autor: McRella
nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
W dniu 2012-01-26 10:53, dizel pisze:
On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella<nospam@com.pl>  wrote:

"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?

o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś
czas aktywować, będzie działać

Zobaczymy :)

Data: 2012-01-27 12:15:02
Autor: W
nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
McRella wystukał, co następuje:

W dniu 2012-01-26 10:53, dizel pisze:
On Wed, 25 Jan 2012 22:18:23 +0100, McRella<nospam@com.pl>  wrote:

"Nie udało się wykonać operacji w OM" a mam taryfę Play Fresh 5. Zresztą
na taryfie "darmowe smsy do wszystkich sieci" też tak jest. OCB?

o to że musiałeś zmieniać taryfę, bo ten komunikat pojawia się po
zmianie taryfy. Nawet jeśli masz już napisane że jesteś w innej
taryfie we freshu to i tak jeszcze się wszystko nie przemigrowało na
nową taryfę i nie można nic aktywować, dlatego ten komunikat, pełna
migracja trwa przeważnie do 24 godzin więc spróbuj ponownie za jakiś czas
aktywować, będzie działać

Zobaczymy :)

To na bank to - ostatnio zmigrowałem do PF5 i też przez ~24h miałem ten sam komunikat (OM -> Operacja Migracji, z plejowego pejsbuka (; ). Później zatrybiło... Aha, w trakcie OM dostawałem co jakiś czas wiadomość sieciową "DONE" -- radosne.

Data: 2012-01-28 21:07:20
Autor: McRella
nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]
W dniu 2012-01-27 13:15, W pisze:


To na bank to - ostatnio zmigrowałem do PF5 i też przez ~24h miałem ten sam
komunikat (OM ->  Operacja Migracji, z plejowego pejsbuka (; ). Później
zatrybiło... Aha, w trakcie OM dostawałem co jakiś czas wiadomość sieciową
"DONE" -- radosne.

Już się wyjaśniło - wszystko ok po 24 h

nieudana aktywacja pakietu internetowego [Play]

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona