"nieudana rejestracja karty SIM"

Data: 2010-07-22 22:01:05
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
"nieudana rejestracja karty SIM"
znalazłem pudełko w którym jest 1000 szt kart SIM
ale wszystkie już wyłączone przez operatora, komunikat "nieudana rejestracja karty SIM"
przy czym sprawdzilem że nie są one przeniesione
do innego operatora.

na allegro ludzie handlują kartami wyzerowanymi
ale aktywnymi. Takie aktywne mają jakąś wartość

Mam pytanie: ktoś to wyrzucił, bo zapewne nie były
mu potrzebne, nie doladowywal miesiącami aż orange
powylączał te karty.

czy takie wyłaczone karty można do czegokolwiek użyć?
jest tam plastik, jest czip, to się nada do czegoś?

Data: 2010-07-23 00:10:13
Autor: SDD

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000096f.4c48a381newsgate.onet.pl...
znalazłem pudełko w którym jest 1000 szt kart SIM

Heh - moze Ty nie jestes nasladowca skromnegogeniusza tylko jestes skromnym geniuszem.
On podobno mial u siebie cale pudla z kartami SIM, stanowiace jego plantacje punktow Profit, ktora mial regularnie "doic" sprzedajac doladowania na Allegro....
Podobienstwo budowy slowotworczej adresu e-mail rowniez wiele sugeruje....

Moze wiec spelnisz swoja obietnice, Aleksandrze, i powiesz na czym polegal "myk" z punktami "Profit", ktory pozwalal na tak dorodne i wydajne hodowle?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-23 20:45:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
"nieudana rejestracja karty SIM"
Heh - moze Ty nie jestes nasladowca skromnegogeniusza tylko jestes skromnym geniuszem.

czym sobie zasłużyłem na takie pochlebstwa?
że geniusz jestem to może i prawda, ciężko zaprzeczyć
ale żeby skromny? przecież to rzadko chodzi w parze

no chyba że się dobierze para geniusz i skromna :) ale
my tu nie o związkach ale o telekomunikacji wiec dość.

Data: 2010-07-23 20:58:16
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
"nieudana rejestracja karty SIM"
> Heh - moze Ty nie jestes nasladowca skromnegogeniusza > tylko jestes skromnym geniuszem.

czym sobie zasłużyłem na takie pochlebstwa?

i na czym wg ciebie polega podobieństwo slowotwórcze?

skromnygeniusz, zimnywrzatek, ciekawanuda, itp. oksymorony
gdyby odnieść do świata bankowości to musiałbym być np.
niezwykłymklientembadziewnegobanku :)

Data: 2010-07-23 21:08:05
Autor: SDD
[OT] Re: "nieudana rejestracja karty SIM"

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000009db.4c49e648newsgate.onet.pl...

skromnygeniusz, zimnywrzatek, ciekawanuda, itp. oksymorony

Chodzilo raczej o to, ze obydwa sa wyrazeniami przymiotnikowymi nierozdzielonymi spacja, akurat nie zwrocilem uwagi na oksymoroniczny charakter "skromnegogeniusza".... - choc, istotnie - o ile wg mnie geniusz i skromnosc moga isc w parze, o tyle "w ustach" tak okreslajacej sie osoby nabiera charaktery oksymoronu :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-24 11:59:30
Autor: SDD
[...]

W kazdym razie szkoda, ze wypierasz sie swoich wlasnych wypowiedzi :( - bo co do tego, ze jestes ta sama osoba, ktora ok 4 lata temu pisala jako skromnygeniusz@op.pl nie mam najmneijszych watpliwosci.
Te same wydumane problemy - raz ze "mam 500 abonamentow w Erze" innym razem, ze w Orange a to plany sprzedazy duzej ilosci zlota.... - a teraz "dokladnie dwie bezprowizyjne wyplaty" i tak dalej...

POzdrawiam
SDD

Data: 2010-07-23 00:43:04
Autor: SDD
"nieudana rejestracja karty SIM"

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000096f.4c48a381newsgate.onet.pl...

znalazłem pudełko w którym jest 1000 szt kart SIM

Wyglada wiec na to, ze - wbrew pierwotnym deklaracjom - stales sie pazerny i miesiecznie zgarniales po 15 tysi z Profitu ;)
Przez okolo trzy lata to ladnie skubnales Orangutanow

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-23 19:59:39
Autor: J.F.
"nieudana rejestracja karty SIM"
On Thu, 22 Jul 2010 22:01:05 +0200,
czy takie wyłaczone karty można do czegokolwiek użyć?
jest tam plastik, jest czip, to się nada do czegoś?

przydaja sie do zabaw z telefonami - wiele modeli bez karty sim nie
dziala, albo jest ograniczona. Moze byc przeterminowana, ale musi byc.

mozna uzyc jako klucz do zamka elektronicznego, mozna jako niewielka
pamiec do ssytemu mikroprocesorowego, mozna sie pobawic w
oprogramowanie karty..

J.

"nieudana rejestracja karty SIM"