"nieudana rejestracja karty SIM"

Data: 2010-07-23 00:10:13
Autor: SDD
"nieudana rejestracja karty SIM"

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000096f.4c48a381newsgate.onet.pl...
znalazłem pudełko w którym jest 1000 szt kart SIM

Heh - moze Ty nie jestes nasladowca skromnegogeniusza tylko jestes skromnym geniuszem.
On podobno mial u siebie cale pudla z kartami SIM, stanowiace jego plantacje punktow Profit, ktora mial regularnie "doic" sprzedajac doladowania na Allegro....
Podobienstwo budowy slowotworczej adresu e-mail rowniez wiele sugeruje....

Moze wiec spelnisz swoja obietnice, Aleksandrze, i powiesz na czym polegal "myk" z punktami "Profit", ktory pozwalal na tak dorodne i wydajne hodowle?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-23 20:45:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
"nieudana rejestracja karty SIM"
Heh - moze Ty nie jestes nasladowca skromnegogeniusza tylko jestes skromnym geniuszem.

czym sobie zasłużyłem na takie pochlebstwa?
że geniusz jestem to może i prawda, ciężko zaprzeczyć
ale żeby skromny? przecież to rzadko chodzi w parze

no chyba że się dobierze para geniusz i skromna :) ale
my tu nie o związkach ale o telekomunikacji wiec dość.

Data: 2010-07-23 20:58:16
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
"nieudana rejestracja karty SIM"
> Heh - moze Ty nie jestes nasladowca skromnegogeniusza > tylko jestes skromnym geniuszem.

czym sobie zasłużyłem na takie pochlebstwa?

i na czym wg ciebie polega podobieństwo slowotwórcze?

skromnygeniusz, zimnywrzatek, ciekawanuda, itp. oksymorony
gdyby odnieść do świata bankowości to musiałbym być np.
niezwykłymklientembadziewnegobanku :)

Data: 2010-07-23 21:08:05
Autor: SDD
[OT] Re: "nieudana rejestracja karty SIM"

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000009db.4c49e648newsgate.onet.pl...

skromnygeniusz, zimnywrzatek, ciekawanuda, itp. oksymorony

Chodzilo raczej o to, ze obydwa sa wyrazeniami przymiotnikowymi nierozdzielonymi spacja, akurat nie zwrocilem uwagi na oksymoroniczny charakter "skromnegogeniusza".... - choc, istotnie - o ile wg mnie geniusz i skromnosc moga isc w parze, o tyle "w ustach" tak okreslajacej sie osoby nabiera charaktery oksymoronu :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-24 11:59:30
Autor: SDD
[...]

W kazdym razie szkoda, ze wypierasz sie swoich wlasnych wypowiedzi :( - bo co do tego, ze jestes ta sama osoba, ktora ok 4 lata temu pisala jako skromnygeniusz@op.pl nie mam najmneijszych watpliwosci.
Te same wydumane problemy - raz ze "mam 500 abonamentow w Erze" innym razem, ze w Orange a to plany sprzedazy duzej ilosci zlota.... - a teraz "dokladnie dwie bezprowizyjne wyplaty" i tak dalej...

POzdrawiam
SDD

"nieudana rejestracja karty SIM"