niewidomy ninja

Data: 2009-09-17 18:10:14
Autor: qwerty
niewidomy ninja
Witam. Poszukuję tytułu filmu. Główny bohater był niewidomy. W drewnianej lasce była schowana katana. Akcja filmu działa się bodajże w stanach zjednoczonych. Pamiętam, że na poczatku wchodzi do jakiegoś miasta (bodajże beverly hills), spotyka aligatora i mówi: "dobry piesek". Ktoś poratuje? :)

Data: 2009-09-17 18:09:36
Autor: BartekZX9R
niewidomy ninja

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h8tn11$11i$1achot.icm.edu.pl...
[...]
Blind Fury z Rutgerem Hauerem

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2009-09-17 18:41:58
Autor: looker
niewidomy ninja
Blind Fury z Rutgerem Hauerem

Hauer to jest gosc, niewykorzystany potencjal, teraz niestety juz staruszek.

Data: 2009-09-18 01:10:36
Autor: gardziej
niewidomy ninja
Blind Fury z Rutgerem Hauerem

Hauer to jest gosc, niewykorzystany potencjal, teraz niestety juz staruszek.

a sam film był klasykiem VHS z bazaru :)

Data: 2009-09-18 08:33:11
Autor: looker
niewidomy ninja
a sam film był klasykiem VHS z bazaru :)

Oj sie wymienialo, firmowke na firmowke albo firmowke na niefirmowke, bieg do domu a tam szum albo rambo 4 :)

Data: 2009-09-18 09:48:56
Autor: qwerty
niewidomy ninja
Użytkownik "gardziej" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8ufoc$5bj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
a sam film był klasykiem VHS z bazaru :)

Może polecicie jeszcze inne klasyczne filmy. Nowe produkcje są bardzo słabe.

Data: 2009-09-18 19:39:34
Autor: MaW
niewidomy ninja

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h8ve1a$p0o$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Hmmm klasyki VHS to były na przykład:  MadMax 2, Krwawy sport, Top Gun, Akademia Policyjna, Pluton, Predator, Commando, Cobra, Lody na patyku. Ale czy je polecac? mam mieszane uczucia...

MaW

Data: 2009-09-18 20:01:36
Autor: BartekZX9R
niewidomy ninja

Użytkownik "MaW" <mariusz.wolek@poczta.onet.nospam.pl> napisał w wiadomości news:h90gkn$so2$1news.onet.pl...

[...]

A nie??

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2009-09-18 20:38:50
Autor: Rais
niewidomy ninja
BartekZX9R pisze:
[...]

No... Lody na patyku to ja bym nie polecał.
Ale reszta... Jest ktoś kto ich nie widział?!

--
pzdr

Data: 2009-09-19 08:51:36
Autor: lukawar
niewidomy ninja
[...]

Nie wiem, jak u was, ale u mnie wtedy klasykami vhs były też filmy z Terrencem Hillem i Budem Spencerem (koniecznie z niemieckim dubbingiem i polskim lektorem). Czasami puszczają je treaz w TV4.

pozdr.

Data: 2009-09-19 10:43:12
Autor: BartekZX9R
niewidomy ninja

Użytkownik "lukawar" <lukawar_dla_spamiarzy@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h91v1t$h8$1inews.gazeta.pl...

Nie wiem, jak u was, ale u mnie wtedy klasykami vhs były też filmy z Terrencem Hillem i Budem Spencerem (koniecznie z niemieckim dubbingiem i polskim lektorem). Czasami puszczają je treaz w TV4.
Co prawda bez T.H. ale pamietam jak sie zasmiewalem do lez :E.T. and the Sheriff
http://www.imdb.com/title/tt0079859/
No i klasyka z nimi oboma: Soldier of Fortune
http://www.imdb.com/title/tt0073726/
i pamietna scena zdobywania zamku.
Ech to byly filmy.

pozdr

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2009-09-19 10:45:09
Autor: BartekZX9R
niewidomy ninja

Użytkownik "BartekZX9R" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:h925nb$n7e$1atlantis.news.neostrada.pl...
No i klasyka z nimi oboma: Soldier of Fortune
http://www.imdb.com/title/tt0073726/
i pamietna scena zdobywania zamku.
Ech to byly filmy.
Poprawka, bez T.H ale i tak byl niezly.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2009-09-18 10:19:25
Autor: spy
niewidomy ninja
BartekZX9R wrote:
UÂżytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisaÂł w wiadomoÂści news:h8tn11$11i$1achot.icm.edu.pl...
Witam. Poszukujê tytu³u filmu. G³ówny bohater by³ niewidomy. W drewnianej lasce by³a schowana katana. Akcja filmu dzia³a siê bodaj¿e w stanach zjednoczonych. Pamiêtam, ¿e na poczatku wchodzi do jakiegoœ miasta (bodaj¿e beverly hills), spotyka aligatora i mówi: "dobry piesek". Ktoœ poratuje? :)
Blind Fury z Rutgerem Hauerem

Jak juz przy blind jestesmy to proponuje oblookac Moju - "Blind Beast".
http://www.imdb.com/title/tt0140384/

Japonski a bez ninjy...

Spy

Data: 2009-09-18 09:47:08
Autor: qwerty
niewidomy ninja
Użytkownik "Rev" <revmode@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8tn3l$4hh$1@news.onet.pl...
Blind Fury

http://www.imdb.com/title/tt0096945/

Mam nadzieję, że to toto ;)

Tak, to ten film. :)

Data: 2009-09-18 09:57:11
Autor: WRonX
niewidomy ninja
qwerty pisze:
Witam. Poszukuję tytułu filmu. Główny bohater był niewidomy.

Po samym tytule stawialem na "Zatoichi". W zyciu bym nie pomyslal, zeby nazwas glownego bohatera Slepej Furii mianem ninja, ale w sumie... :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2009-09-18 10:09:02
Autor: qwerty
niewidomy ninja
Użytkownik "WRonX" <wronx@-CUT-wronx.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8veh7$oc6$1@news.wp.pl...
qwerty pisze:
Witam. Poszukuję tytułu filmu. Główny bohater był niewidomy.

Po samym tytule stawialem na "Zatoichi". W zyciu bym nie pomyslal, zeby nazwas glownego bohatera Slepej Furii mianem ninja, ale w sumie... :)

Zatoichi z opisu zapowiada się nieźle.

Data: 2009-09-18 10:15:21
Autor: Rais
niewidomy ninja
qwerty pisze:
[...]

Przecież "Blind Fury" jest, być może "oparty na" to zbyt
mocno powiedziane ale silnie inspirowany którymś odcinkiem "Zatoichi"

Data: 2009-09-18 11:19:21
Autor: WRonX
niewidomy ninja
Rais pisze:

Przecież "Blind Fury" jest, być może "oparty na" to zbyt
mocno powiedziane ale silnie inspirowany którymś odcinkiem "Zatoichi"

Zabij, nie jestem znawca tego typu kina, widzialem tylko "Zatoichi" z bodajze Takeshi Kitano... dobrze mowie (ten od "Brother", czy jakos tak)? I byl pelnometrazowy. Nie zaglebialem sie w pierwowzory.

Pozdrawiam.