niewygadane złotówki w plusie - co robić ?

Data: 2009-07-15 07:48:06
Autor: Samotnik
niewygadane złotówki w plusie - co robić ?
Dnia 13.07.2009 kluwer <kluwer45@wp.pl> napisał/a:
znajomy ma za dużą taryfę w plusie (jego działalność) i nie wygadał już z 400 zł,
pyta się mnie czy na coś może cokolwiek zużyć te złotówki niż rozmowy lub net ?
jakieś konkursy, głodne dzieci czy coś takiego ...

Która taryfa? Bo jeśli biznesklasa, to albo właśnie SMSy wysokopłatne (o
ile pamiętam wchodzą w skład pakietu, ale trzeba sprawdzić), albo wyjechać
na wakacje za granicę i wygadać w roamingu, pójdzie szybko ;) Gorzej jeśli
maxprofit. Tam w pakiet kwotowy to tylko wchodzą rozmowy i smsy w kraju
oraz gprs. Mam dokładnie ten problem - maxprofit i ciągle 700 zł do wygadania.
Akurat zużywam zawsze 100 zł z bieżącego miesiąca i tak już bimbam ze dwa
lata tym nadmiarem. :)
--
Samotnik

Data: 2009-07-15 10:22:21
Autor: kluwer
niewygadane złotówki w plusie - co robić ?
to jest Elastyczna 75 i jest już tego z 480 zł

niewygadane złotówki w plusie - co robić ?