niewykonanie umowy a zwrot pieniędzy

Data: 2012-02-19 18:25:07
Autor: Jasio
niewykonanie umowy a zwrot pieniędzy
Zawarłem z firmą X umowę na dostawę produktu tej firmy. W umowie była
zapisana kara umowna za każdy miesiąc zwłoki w dostarczeniu produktu.
Produktu nigdy nie otrzymałem, umowa została wypowiedziana.
Zapłata została dokonana z góry przy podpisywaniu umowy.
Obie strony umowy to firmy.

Rozumiem, że oprócz kary umownej należy mi się również zwrot wpłaconych
pieniędzy?
Od kiedy mam liczyć odsetki ustawowe od wpłaconych pieniędzy - od daty
wpłaty, czy od daty zażądania zwrotu?

niewykonanie umowy a zwrot pieniędzy