niewykorzystane impulsy

Data: 2009-12-08 11:09:57
Autor: strach
niewykorzystane impulsy
Na koncie w TakTaku miałem kilkaset zł, kiedy dwa lata temu przesiadłem się całkowicie na telefon służbowy. Wydzwaniać na siłę nie zamierzam, bo musiałbym najbliższe pół roku nosić dwa aparaty. Szkoda trochę tej kasy, czy można ją jakoś wykorzystać (poza konkursami SMS premium)?

Data: 2009-12-08 11:34:55
Autor: SDD
niewykorzystane impulsy

Użytkownik "strach" <strach3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfl8s8$453$1atlantis.news.neostrada.pl...

musiałbym najbliższe pół roku nosić dwa aparaty. Szkoda trochę tej kasy, czy

A co Ci szkodzi? Takie czasy. Ostatecznie zawsze mozna zakupic Dual SIMa :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-09 15:30:26
Autor: Radosny
niewykorzystane impulsy
[...]

Zarejestruj się jako usługodawca SMS Premium. Odzyskasz ok 40% kwoty netto.

--
Radosny

niewykorzystane impulsy