[Młoda Ekstraklasa] niewypał - czy wszystkiemu winne doły PZPN ?

Data: 2010-07-06 20:00:14
Autor: zavada
[Młoda Ekstraklasa] niewypał - czy wszystkiemu winne doły PZPN ?
Wedlug propagandy menedzerskiej tak powinno byc , bo nieoficjalnie jest komu wcisnąć zlepek jakiś zielonych grajków w "wartościowym pakiecie" z rozpiską iz sa to rokujacy kopacze.
Oficjalnie nie ma innych koncepcji, ale jesli zostanie to tak bez perspektyw,
czyli ,że nowe obiekty nie zapelnią drużyn juniorskich
to nie bedzie sie co ludzic nad poprawa rezultatow ogolnego systemu szkoleniowego. Do euro 2012 dwa sezony .
Zrobienie ME 12 klubowej nie wchodzi w rachube w tym sezonie, dlatego mozna sie zastanowic nad jedna 20 zespolowej ligi ME z najlepsza srednia widownia klubów I i lig II.
Raczej nie zdarzymy do euro opracowac mysli szkoleniowej,
to euro wymusi dopiero zamiany i tu i w pomagajacym (lub odrwotnie) PZPN.
Oby nie bylo az tak zle, ze Polske po euro federacje miedzynarodowe zawiesza,
za wykluczenia odpowiedzialnych . Oznaczaloby to iz Poleca i jedni i drudzy

Data: 2010-07-06 20:06:32
Autor: zziko
[Młoda Ekstraklasa] niewypał - czy wszystkiemu winne doły PZPN ?
zdążymy napewno nie przez _rz_

Data: 2010-07-06 22:45:06
Autor: Marcin N

Użytkownik "zziko" <zziko.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i102c8$6bc$1@inews.gazeta.pl...

zdążymy napewno nie przez _rz_

"Na pewno" z pewnością nie pisze się razem.

Data: 2010-07-06 22:24:07
Autor: zavada
Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "zziko" <zziko.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i102c8$6bc$1@inews.gazeta.pl...

> zdążymy napewno nie przez _rz_

"Na pewno" z pewnością nie pisze się razem.
I dobrze mu tak, tyle wypowiedzi i mi takie skfitowanie

Data: 2010-07-07 00:32:40
Autor: A.

Użytkownik " zavada" <zavada.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i10ae7$89r$1inews.gazeta.pl...

I dobrze mu tak, tyle wypowiedzi i mi takie skfitowanie

Kolejny byk: "skwitowanie" -- od "kwit", "kwitowac".

A.

Data: 2010-07-06 22:59:17
Autor: zavada
A. <xxx@xxx.pl> napisał(a):

> [...]

> I dobrze mu tak, tyle wypowiedzi i mi takie skfitowanie

Kolejny byk: "skwitowanie" -- od "kwit", "kwitowac".

Wikipedystów nie komętuje

Data: 2010-07-07 01:06:30
Autor: A.
[Młoda Ekstraklasa] niewypał - czy wszystkiemu winne doły PZPN ?

Użytkownik " zavada" <zavada.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i10cg5$e1u$1inews.gazeta.pl...

Wikipedystów nie komętuje

Nie jestem wikipedystą. Poza tym: "komentuję", "komentować",. "komentarz".

A.

Data: 2010-07-07 01:22:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "A." <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:4c33b703$0$19178$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik " zavada" <zavada.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i10cg5$e1u$1inews.gazeta.pl...

Wikipedystów nie komętuje

Nie jestem wikipedystą. Poza tym: "komentuję", "komentować",. "komentarz".

Po co prowadzisz dyskusję z wcieleniem trolla z Elbląga?

Data: 2010-07-07 01:30:09
Autor: A.

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i10drg$grt$1news.onet.pl...

Po co prowadzisz dyskusję z wcieleniem trolla z Elbląga?

Wiem, kto zacz:)
Tak sobie odreagowuje porazke swietnie grajacego Urugwaju w oczekiwaniu na meczyk Niemcow:)
A i troll moze sie czegos nauczy, jesli nie o pilce, to chociaz o ortografii:)

pozdr.

A.

[Młoda Ekstraklasa] niewypał - czy wszystkiemu winne doły PZPN ?