niezastosowanie się do sygnałów świetlnycnh

Data: 2009-03-30 13:22:07
Autor: Robert_J
niezastosowanie się do sygnałów świetlnycnh
Nie mówię o sytuacji, w której kierowca zatrzymał się
widząc "zieloną strzałkę",po czym po upewnieniu się o możliwości jazdy,

To dobrze że nie mówisz o takiej sytuacji, bo akurat zatrzymać trzeba się obowiązkowo ;-)

Data: 2009-03-30 11:35:34
Autor: bd
Robert_J <rob_33@wp.pl> napisał(a):
> Nie mówię o sytuacji, w której kierowca zatrzymał się
> widząc "zieloną strzałkę",po czym po upewnieniu się o możliwości jazdy,

To dobrze że nie mówisz o takiej sytuacji, bo akurat zatrzymać trzeba się obowiązkowo ;-)
Właśnie dlatego napisałem, że "nie mówię" o niej, bo jest to dla mnie oczywiste, że trzeba się zatrzymać (i myślę, że to dokładnie wynika z mojego posta),choć , co , jak obserwuję na ulicach, nie wszystkim jest wiadome, że nie zatrzymanie się na zielonej strzałce - przed nią, jest traktowane jak przejechanie na czerwonym... --

niezastosowanie się do sygnałów świetlnycnh