niezawisłość sądu ?

Data: 2014-11-08 08:10:32
Autor: marek
niezawisłość sądu ?
czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć następującą kwestie
gdyż zauwarzyłem że jest to nagminnie praktykowane że w sali jest sędzia, a prokurator wchodzi jak do siebie 10-15min przed sprawą,,,
Co on tam robi z tym sędzią ?omawiają wynik sprawy, czy jak to mam rozumieć ?
skoro prokurator także jest stroną w sprawie powinien wchodzić ze wszystkimi stronami, świadkami, oskarżonymi etc......
A tu wchodzi jakby był dobrym kumplem sedziego i siedzieli tam popijając herbatkę, albo co jeszcze co innego, omawiając wynik rozprawy.
Śmiem domniemywać że tak może być ... i dlatego powątpiewam w niezawisłość sądu.
Więc jak jest naprawdę ?

Data: 2014-11-08 10:01:22
Autor: Stokrotka
niezawisłość sądu ?

Więc jak jest naprawdę ?

Tak jak widzisz.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa bez mnożenia,
syntezator mowy Gdak i program dietetyczny Ananas.

Data: 2014-11-08 13:35:51
Autor: Robert Tomasik
niezawisłość sądu ?
Użytkownik "marek" <virago23@poczta.fm> napisał w wiadomości news:545dc1ec$0$2846$65785112news.neostrada.pl...

Więc jak jest naprawdę ?

Zazwyczaj zapoznaje sie z aktami. Przeważnie prokurator na sali,to nie ten, który nazorował postępowanie.

Data: 2014-11-08 16:34:12
Autor: marek
niezawisłość sądu ?

Więc jak jest naprawdę ?

Zazwyczaj zapoznaje sie z aktami. Przeważnie prokurator na sali,to nie ten, który nazorował postępowanie.

a dlaczego na sali ? ma obowiazek przygotowac się przed sprawą tak jak i inni///
prokurator jest stroną w postępowaniu np. tak samo jak oskarżony // wiięc dlaczego oskarżony nie może sie zapoznac z aktami na sali ? jak i świadkowie ?
w czym prokurator jest od nich lepszy ?

Data: 2014-11-08 18:37:59
Autor: Sonn
niezawisłość sądu ?
W dniu 2014-11-08 16:34, marek pisze:

[...]

Może dlatego że akta są w sądzie i dyspozycji sądu...? No i z pewności zawczasu ustala wyrok z sędzią jak dowalić durniom snującym teorie spiskowe na temat tego dlaczego wszedł na salę przed nimi

prokurator jest stroną w postępowaniu np. tak samo jak oskarżony // wiięc
dlaczego oskarżony nie może sie zapoznac z aktami na sali ? jak i świadkowie

A kto powiedział, że oskarżony nie może się zapoznać z aktami choćby w sekretariacie, a świadkowie ni są stroną więc nie mają dostępu do akt

w czym prokurator jest od nich lepszy ?

Jak wyżej.

--
Sonn

Data: 2014-11-08 20:15:10
Autor: marek
niezawisłość sądu ?

Może dlatego że akta są w sądzie i dyspozycji sądu...? No i z pewności zawczasu ustala wyrok z sędzią jak dowalić durniom snującym teorie spiskowe na temat tego dlaczego wszedł na salę przed nimi

 Teorie spiskowe ?
ciekawe

A kto powiedział, że oskarżony nie może się zapoznać z aktami choćby w >sekretariacie, a świadkowie ni są stroną więc nie mają dostępu do akt

oczywiście że oskarżony może ///
tylko w czym prokurator jest lepszy że ON może na sali a oskarżony nie ??

niech prokuratorzyna też się zapoznaje w sekretariacie albo w innym czasie a nie 5 min. przed rozprawą na sali sądowej !!
bo ja mam wątpliwości ! co do niezawisłości sądu w takim razie ....

Data: 2014-11-10 12:24:04
Autor: My
niezawisłość sądu ?

> [...]

nie 5 min. przed rozprawą na sali sądowej !!
bo ja mam wątpliwości ! co do niezawisłości sądu w takim razie ....

MZ trzeba w takiej sytuacji po prostu wchodzic za prokuratorem. To
oczywiscie nie jest odpowiedz na pytanie dlaczego.

Data: 2014-11-10 19:28:26
Autor: Robert Tomasik
niezawisłość sądu ?
Uzytkownik "My" <anonymous@anon.com> napisal w wiadomosci news:m3q8ee$scb$1mx1.internetia.pl...

MZ trzeba w takiej sytuacji po prostu wchodzic za prokuratorem. To
oczywiscie nie jest odpowiedz na pytanie dlaczego.

Sad Cie wyprosi. Nie ma sensu tak doradzac.

Data: 2014-11-11 10:09:04
Autor: My
niezawisłość sądu ?
On 10 Nov 2014 19:28, "Robert Tomasik" wrote:
Uzytkownik "My" <anonymous@anon.com> napisal w wiadomosci

MZ trzeba w takiej sytuacji po prostu wchodzic za prokuratorem. To
oczywiscie nie jest odpowiedz na pytanie dlaczego.

Sad Cie wyprosi.

Ale z prokuratorem.

Nie ma sensu tak doradzac.

A jak jest sens ?

Data: 2014-11-11 18:00:38
Autor: Robert Tomasik
niezawisłość sądu ?
Uzytkownik "My" <anonymous@anon.com> napisal w wiadomosci news:m3sktc$e3u$1mx1.internetia.pl...

MZ trzeba w takiej sytuacji po prostu wchodzic za prokuratorem. To
oczywiscie nie jest odpowiedz na pytanie dlaczego.
Sad Cie wyprosi.
Ale z prokuratorem.

Spróbuj, a przekonasz sie.

Nie ma sensu tak doradzac.
A jak jest sens ?

To jest po prostu pewne udziwnienie wynikajace z faktu, ze przewaznie nie ten prokurator nadzoruje postepwoanie, który jest w sadzie. To, co próbujecie przeforsowac dotyczy rozpraw sadowej. Zanim rozprawa nie jest wywolana, to sala rozpraw jest po prostu zwyklym pomieszczeniem. Moze tam byc sprzataczka, albo sedzia moze wypic kawe z prokuratorem. Sedzia jest pracownikiem sadu, czyli dysponentem tego pomieszczenia i moze wg wlasnej woli dopuszczac, albo nie dopuszczac osoby do przebywania w tym pomieszczeniu.

Data: 2014-11-10 20:32:44
Autor: the_foe
niezawisłość sądu ?
?
[...]

niektórzy sedziowie mają przyzwyczajenia z czasów PRL, wtedy sedziowie byli pod butem prokuratury

--
@foe_pl

Data: 2014-11-11 01:35:05
Autor: animka
niezawisłość sądu ?
W dniu 2014-11-10 20:32, the_foe pisze:
[...]

Sędzia się spóżniła na sprawę do Wydziału Karnego o pół godziny. Ja vczekałam i czekałam aż musiałam iść na chwilę do toalety (jechałam dwoma autobusami i długo czekałam pod salą). To ona od razu wskoczyła do sali i potem w protokole napisała, że się spóźniłam. Muszę dodać, że takiej jednej (chyba protegowanej-znajomej sędzi jako świadek oskarżonych) wystawiono zaświadczenie, że była w sądzie o 8:30 rano! Sprawa miała być o 9:00 a się rozpoczęła o 9:30. Dobrze, że mogłam akta skserowane pobrać, bo bym nie wiedziała,
Takie kurestwo w tym sądzie, że aż strach tam iść. Dostali wyrok nakazowy i się odwołali. Szczekali różne kłamstwa i jakies bzdety, a ich kochana sędzia była w nich wpatrzona. Kurestwo górą.

--
animka

niezawisłość sądu ?