niezgodność kwot umowy i faktury

Data: 2012-11-06 13:05:00
Autor: Andrzej Kłos
niezgodność kwot umowy i faktury
Podpisałem z Orange nowe umowy, osobno na telefon i osobno na internet. Wg cenników, na które powołuje się ta umowa, każda z tych usług wyceniona jest na netto - 39,84 zł, Vat - 9,16 zł, brutto - 49,00 zł, co w sumie, dla mnie jako konsumenta, daje do zapłaty 98 zł. Tak mi się wydawało :)

Ale... faktura łączna opiewa na 98,01 zł. Co pewnie jest zgodne z którymś ze sposobów liczenia netto/Vat/brutto. Ale, de facto, muszę wg faktury zapłacić więcej, niż się umawiałem. Kwota rozbieżności jest śmieszna, ale pytam się o zasadę: obowiązuje mnie umowa czy faktura?

andy_nek

niezgodność kwot umowy i faktury