Data: 2009-12-15 16:17:44 | |
Autor: zorka | |
niezgodnosc towaru z umowa | |
Jezeli ktos skorzystał z naprawy gwarancyjnej to moze za jakis czas domagac sie naprawy w ramach tzw niezgodnosci towaru z umową?
pozdr zor |
|
Data: 2009-12-15 16:22:06 | |
Autor: Liwiusz | |
niezgodnosc towaru z umowa | |
zorka pisze:
Jezeli ktos skorzystał z naprawy gwarancyjnej to moze za jakis czas domagac sie naprawy w ramach tzw niezgodnosci towaru z umową? Może. Trzeba jednak pamiętać, że o niezgodności należy poinformować sprzedawcę w ciągu 2 miesięcy od zauważenia wady. Zatem jeśli w ramach gwarancji naprawiał właśnie tę wadę, to jest spora szansa, że 2-miesięczny termin już upłynął. W przypadku innych wad nie ma przeciwwskazań. -- Liwiusz |
|
Data: 2009-12-15 23:13:45 | |
Autor: Animka | |
niezgodnosc towaru z umowa | |
zorka pisze:
Jezeli ktos skorzystał z naprawy gwarancyjnej to moze za jakis czas domagac sie naprawy w ramach tzw niezgodnosci towaru z umową? W Philipsie to czasu: rok po gwarancji. -- animka |
|
Data: 2009-12-15 23:15:01 | |
Autor: Liwiusz | |
niezgodnosc towaru z umowa | |
Animka pisze:
W Philipsie to czasu: rok po gwarancji. Można prosić po polsku? -- Liwiusz |
|
Data: 2009-12-16 02:38:16 | |
Autor: Animka | |
niezgodnosc towaru z umowa | |
Liwiusz pisze:
Animka pisze: Możesz sobie przeczytać w necie gwarancje Philipsa. Do roku po zakończeniu gwarancji jest rękojmia. Teraz to się trochę inaczej nazywa, ale w sumie to to samo. Sklep jest obowiązany przyjąć sprzęt do naprawy. -- animka |
|
Data: 2009-12-17 00:18:58 | |
Autor: PlaMa | |
niezgodnosc towaru z umowa | |
W dniu 2009-12-16 03:38, Animka pisze:
Możesz sobie przeczytać w necie gwarancje Philipsa.W Philipsie to czasu: rok po gwarancji.Można prosić po polsku? czyli przed upływem roku nie może składać na pdst. NTzU? :) |
|