niezgodnosc towaru z umowa

Data: 2011-06-28 01:29:33
Autor:
niezgodnosc towaru z umowa
Oddałem dzisiaj aparat foto., jako towar niezgodny z umową, czytałem kilka
razy Ustawę i różne strony konsumenckie - ale nadal nie wiem, ile czasu może
trwać naprawa/wymiana w przypadku takiego sprzętu?

Dzień, tydzień, miesiąc, pół roku - tego jak już zauważyłeś ustawa nie określa prezyzyjnie.  Sprzedawca powinien to jak najszybciej naprawić, ale jak najszybciej przy założeniu, że części będą musiały  statkiem z Australii przypłynąć, może oznaczaś np. kilka miesięcy.

niezgodnosc towaru z umowa