niezgodność w papierach

Data: 2009-04-21 11:25:29
Autor: Andrzej Kaźmierczak
niezgodność w papierach

jak odkratkowywałem auto  to wystarczyło jechać na przegląd i na stacji diagnostycznej wpisali ile rzeczywiście jest miejsc siedzących, tyle wpisali
Andrzej

Witam,
czy ktoś z Was wie jak rozwiązać problem niezgodności
zapisów dotyczących liczby miejsc w pojeździe pomiędzy
kartą pojazdu, gdzie jest 5, a dowodem rejestracyjnym gdzie jest 7.
Samochód ma fabrycznie zamontowane dwa miejsca
dla dzieci w przedziale bagażowym, z pasami i zagłówkami.
Jestem 4 właścielem od 3 dni i właśnie dowiedziałem się,
że w tej sytuacji nie zarejestrują mi tego samochodu dopóki
nie wyjaśnię skąd ta różnica.

Pozdrawiam
Irek

niezgodność w papierach