Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   niezgodność z umową

niezgodność z umową

Data: 2011-07-16 23:11:00
Autor: Mario
niezgodność z umową
Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka
kupiła telefon około rok temu, w czerwcu zgłosiła telefon z tytułu
niezgodności z umową do reklamacji, telefon został przekazany do
serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu minęło więcej juz
niż 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymaliśmy żadnej informacji co
się dzieje z telefonem a klient domaga się nowego aparatu teraz. Czy
wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzieć serwis?
Czy jest jakieś dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?

wystarczy, ze uznacie reklamacje za zasadna i.... poczekacie na naprawe telefonu... wiaze was termin 14 dni na ustosunkowanie sie do roszczenia... chyba, ze nie zrobiliscie nic - wtedy z automatu uznaje sie, ze uznaliscie... teraz nie ma juz dokladnego terminu jaki was wiaze do fizycznego przekazania naprawionego / nowego telefonu...

Data: 2011-07-17 22:04:18
Autor: Piotr
niezgodność z umową

Użytkownik "Mario" <mario1980.2@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivsuov$h4a$2inews.gazeta.pl...
Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka
kupiła telefon około rok temu, w czerwcu zgłosiła telefon z tytułu
niezgodności z umową do reklamacji, telefon został przekazany do
serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu minęło więcej juz
niż 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymaliśmy żadnej informacji co
się dzieje z telefonem a klient domaga się nowego aparatu teraz. Czy
wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzieć serwis?
Czy jest jakieś dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?

wystarczy, ze uznacie reklamacje za zasadna i.... poczekacie na naprawe telefonu... wiaze was termin 14 dni na ustosunkowanie sie do roszczenia... chyba, ze nie zrobiliscie nic - wtedy z automatu uznaje sie, ze uznaliscie... teraz nie ma juz dokladnego terminu jaki was wiaze do fizycznego przekazania naprawionego / nowego telefonu...



 Sprawa prosta. Podcza zgłoszenia niezgodności z umową to klient okreśła czy chce naprawy czy wymiany na nowy. Jeśli okreśł, że chce nowy i wciągu 14 dni nie było odpowiedzi, to z mocy prawa uznaliście żądanie klienta. Musi dostać nowy.
Polecem wszytkim sprzedawcom stronę uokik.gov.pl. Tam wsztko znajdziecie. Nieznajomość prawa szkodzi i kosztuje.
Pozdrawiam,

niezgodność z umową

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona