Data: 2011-07-16 23:11:00 | |
Autor: Mario | |
niezgodność z umową | |
Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka wystarczy, ze uznacie reklamacje za zasadna i.... poczekacie na naprawe telefonu... wiaze was termin 14 dni na ustosunkowanie sie do roszczenia... chyba, ze nie zrobiliscie nic - wtedy z automatu uznaje sie, ze uznaliscie... teraz nie ma juz dokladnego terminu jaki was wiaze do fizycznego przekazania naprawionego / nowego telefonu... |
|
Data: 2011-07-17 22:04:18 | |
Autor: Piotr | |
niezgodność z umową | |
Użytkownik "Mario" <mario1980.2@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivsuov$h4a$2inews.gazeta.pl... Sprawa prosta. Podcza zgłoszenia niezgodności z umową to klient okreśła czy chce naprawy czy wymiany na nowy. Jeśli okreśł, że chce nowy i wciągu 14 dni nie było odpowiedzi, to z mocy prawa uznaliście żądanie klienta. Musi dostać nowy.Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka Polecem wszytkim sprzedawcom stronę uokik.gov.pl. Tam wsztko znajdziecie. Nieznajomość prawa szkodzi i kosztuje. Pozdrawiam, |
|