niezgodność z umową a nadmierne koszty

Data: 2010-08-18 09:28:32
Autor: Kamil
niezgodność z umową a nadmierne koszty

Użytkownik "Czeresniak" <darek1980@op.pl> napisał w wiadomości news:i4el84$psv$1news.onet.pl...
Witam,
Złożyłem reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i dostałem odpowiedź że wymiana na nowy wiąże się z nadmiernymi kosztami w stosunku do naprawy. Niestety nie podano informacji o wysokości kosztów naprawy.

Masz jakieś podejrzenie że koszt naprawy byłby wyższy niż wymiany? ;) Zawsze możesz spróbować dowieść że tak nie jest. Możesz też próbować dowieść że naprawa narażą cię na niedogodności większe niż wymiana. Jeżeli nie - sklep z godnie z prawem doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową przez naprawę..

Kami.

niezgodność z umową a nadmierne koszty