niezla prowokacja z tymi 250 tys odszkodowania

Data: 2011-01-26 19:33:08
Autor: zinek
niezla prowokacja z tymi 250 tys odszkodowania
za smolensk.
propagandzisci z PO wiedzieli w co uderzyc.

Data: 2011-01-26 19:37:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-26 19:33, zinek pisze:
za smolensk.
propagandzisci z PO wiedzieli w co uderzyc.

Mógłbyś sprecyzować swoje spostrzeżenie? Jaska prowokacja i o co w niej chodzi?

Data: 2011-01-26 19:51:37
Autor: zinek

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihpplq$nte$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-26 19:33, zinek pisze:
za smolensk.
propagandzisci z PO wiedzieli w co uderzyc.

Mógłbyś sprecyzować swoje spostrzeżenie? Jaska prowokacja i o co w niej chodzi?

proste - wystarczylo rzucic kwote - i juz wszystkie pozostale grupy pokrzywdzonych najezdzaja na siebie - bliscy ofiar casy, tej hali wystawienniczej, czy bliscy ofiar kopalni halemba.

no i oczywiscie poszlo w PIS - ze oni zadaja takich odszkodowan.
klasyczne napuszczanie ludzi na siebie - pod plaszczykiem troski o ofiary - ktore najpierw donek obraza a potem NIBy oferuje 250 tys na czlonka rodziny.

Data: 2011-01-26 20:17:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-26 19:51, zinek pisze:

[...]

No tak, ale te żądania tych z kopalni i tym podobnych się różnią tym że wyplata odszkodowań nie należy do skarbu państwa.

Data: 2011-01-26 21:37:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ihpqr7$mo6$1mx1.internetia.pl...

[...]

Szefem prokuratorii jest przydupas Lecha Kaczyńskiego (był szefem jego prawników). I to on zaproponował w porozumieniu z większością rodzin kwotę 250 tys. zł.

Data: 2011-01-26 19:52:37
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 19:37, jadrys pisze:
[...]

Upublicznili wysokość odszkodowania, które sami zaproponowali i użyli
tuby merdialnej, aby skompromitować rodziny, które chcą ustalić prawdę o
zamachu.

Data: 2011-01-26 19:00:34
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Upublicznili wysokość odszkodowania, które sami zaproponowali i użyli
tuby merdialnej, aby skompromitować rodziny, które chcą ustalić prawdę o
zamachu.

... przede wszytkim skonfliktowac przez zagranie na tak niskich instynktach
ludzkich, jak zawisc i zazdrosc. To typowa metoda w stylu bolszewickim;
jatrzenie, dzielenie, napuszczanie na siebie ludzi.

Data: 2011-01-26 11:37:18
Autor: robertbig
On 26 Sty, 20:00, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> [...]

ludzkich, jak zawisc i zazdrosc. To typowa metoda w stylu bolszewickim;
jatrzenie, dzielenie, napuszczanie na siebie ludzi.

Pacz Pan.
A wszyscy mówia , że to klasyczna metoda Prezesa Jarosława

Data: 2011-01-26 20:45:41
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 20:37, robertbig pisze:
> [...]
Pacz Pan.
A wszyscy mówia , że to klasyczna metoda Prezesa Jarosława

Mówią tak wszyscy z sitwy by odwrócić uwagę od siebie.

Data: 2011-01-26 21:38:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Data: 2011-01-26 21:54:42
Autor: u2
[...]

Nie ściemniaj bidzik. Od kiedy to prokuratura robi za ubezpieczyciela ?

Kasę wyłożył nierząd Tuska.

Data: 2011-01-26 19:05:54
Autor: obserwator
Pomyslodawca z tymi 250 tys odszkodowania, Ostachowicz...
.... najblizszy doradca Tuska, zainkasowal gigantyczna kase:

*Najbardziej zaufany współpracownik premiera Igor Ostachowicz otrzymał prawie
280 tys. zł od firmy Polskie Sieci Elektronergetyczn - ustalił tygodnik
"Newsweek". W spółce tej &#8212; która dziś nosi nazwę Polska Grupa Energetyczna &#8212;
Ostachowicz pracował do lata 2007 r., tuż przed związaniem się z ekipą Donalda
Tuska.

Ta historia bardzo przypomina skandal z udziałem szefa ABW Krzysztofa
Bondaryka, który pracując dla rządu rówocześnie otrzymywał setki tysięcy od
swego poprzedniego pracodawcy &#8212; sieci Era GSM.

Ostachowicz jest postacią tajemniczą, czy wręcz tajemną. Cała, dość płytka
zresztą, wiedza o nim nosi zastrzeżenie &#8222;podobno&#8221;. Podobno to on jest owym
głównym, mitycznym specem, który kształtuje wizerunek premiera. Podobno to ona
ma największy wpływ na Tuska i jego decyzje. Podobno to on wymyślił masę
politycznych i retorycznych sztuczek, dzięki którym premier jest wciąż na topie.

Przy tym wszystkim jest Ostachowicz postacią obsesyjnie skrytą. Nie wypowiada
się publicznie, a gdy widzi kamerę, odwraca się plecami.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Doradca-Tuska-zainkasowal-gigantyczna-odprawe,wid,12321912,wiadomosc_prasa.html?ticaid=1babd

Data: 2011-01-26 19:12:58
Autor: obserwator
Igor Ostachowicz - cien premiera donalda.
Bliski doradca premiera zainkasował ćwierć miliona z państwowej spółki

Cień premiera

"Newsweek" przyjrzał się roli, jaką Ostachowicz pełni w otoczeniu premiera.
Nieznany bliżej opinii publicznej urzędnik to jeden z najbardziej oddanych i
zaufanych współpracowników szefa rządu. Nie odstępuje premiera na krok. Stoi też za większością jego pomysłów. To on
zaproponował utworzenie Rady Bezpieczeństwa Narodowego. Miał też pomóc premierowi "przejść suchą stopą" przez ewentualne polityczne
skutki powodzi. Po wybuchu afery hazardowej zaproponował premierowi dymisję Grzegorza Schetyny. Wcześniej wysunął pomysł usunięcia Zbigniewa Ćwiąkalskiego z funkcji ministra
sprawiedliwości.

wiecej o cieniu donalda, tutaj;

http://blogmedia24.pl/node/43649

Data: 2011-01-26 20:15:58
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 20:12,  obserwator pisze:
[...]

Taki drugi Mietek Wachowicz :)

Data: 2011-01-26 19:20:53
Autor: obserwator
Igor Ostachowicz - cien premiera donalda.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > Taki drugi Mietek Wachowicz :)

..i nawet Igor ma na imie:))

Data: 2011-01-26 20:17:24
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 20:15, u2 pisze:
[...]

vel Mietek Wachowski :)

Data: 2011-01-26 19:22:24
Autor: obserwatopr
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Taki drugi Mietek Wachowicz :)

vel Mietek Wachowski :)

ciekawe czy gra w ping ponga?:))

Data: 2011-01-26 20:11:42
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 20:05,  obserwator pisze:
[...]

Podobnie wykreowano Leppera. Jak widać jest to krótkotrwałe. Już teraz
Donek wygląda fatalnie. Widać, że "rządzenie"  bardzo go postarzało.
Nawet podróże zagraniczne nic nie pomagają.

Data: 2011-01-26 20:08:45
Autor: złodziej podatków
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

ludzkich, jak zawisc i zazdrosc. To typowa metoda w stylu bolszewickim;

jatrzenie, dzielenie, napuszczanie na siebie ludzi.

A sprowokować do popełnienia przestępstwa to jest " cacy ". W zależności kto kogo prowokuje może to być be ( jak oni nas ) albo o.k. ( jeżeli my ich ).

Moralność Kalego.

Data: 2011-01-26 19:16:31
Autor: obsrewator
złodziej podatków <eleleWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
A sprowokować do popełnienia przestępstwa to jest " cacy ". W zależności kto kogo prowokuje może to być be ( jak oni nas ) albo o.k. ( jeżeli my ich ).
Moralność Kalego.

a o co ci chodzi? mozesz napisac wyrazniej?

Data: 2011-01-26 20:14:10
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 20:08, złodziej podatków pisze:
A sprowokować do popełnienia przestępstwa to jest " cacy ".

Co innego prowokacja, co innego nakłanianie do popełnienia przestępstwa.
Poczytaj kodeks.

Kobiety same leciały na agenta Tomka :)

Data: 2011-01-26 20:52:05
Autor: złodziej podatków
> [...]

> A sprowokować do popełnienia przestępstwa to jest " cacy ".

Co innego prowokacja, co innego nakłanianie do popełnienia przestępstwa.

I to one go nakłaniały do popełnienia przestępstwa. Kurcze, tego nie wiedziałem. Gubisz się zeznaniach człowieku.

Data: 2011-01-26 20:55:24
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 20:52, złodziej podatków pisze:
Kobiety same leciały na agenta Tomka :)
I to one go nakłaniały do popełnienia przestępstwa. Kurcze, tego nie wiedziałem. Gubisz się zeznaniach człowieku.

Oczywiście, same proponowały łapówki, bo miały różnorakie znajomości.
Tak jak Lew R. :)

Data: 2011-01-26 20:20:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-26 19:52, u2 pisze:
[...]

I to jest prawidłowa decyzja.. Jak najwięcej jawności w finansach publicznych. Niech podatnik wie na co idą jego podatki.

Data: 2011-01-26 19:28:52
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]

I to jest prawidłowa decyzja.. Jak najwięcej jawności w finansach publicznych. Niech podatnik wie na co idą jego podatki.

 mala uwaga: niech podatnik wie na co rzad tuska wydaje pieniadze, poniewaz
nie ubezpieczyl pasazerow samolotu TU-154. Za ta kolejna nieudolnosc rzadu Tuska, ma teraz zaplacic podatnik, a winni nie
poniosa zadnej kary i pewnie tusk da im jeszcze premie lub nagrode.

Data: 2011-01-26 20:33:37
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 20:28,  obserwator pisze:
 mala uwaga: niech podatnik wie na co rzad tuska wydaje pieniadze, poniewaz
nie ubezpieczyl pasazerow samolotu TU-154.

Podobnie nikt nie ubezpieczył ofiary zamachu w Mirosławcu. Widać, że
agentura chce upiec dwie pieczenie w jednym ogniu.

Data: 2011-01-26 20:26:40
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 20:20, jadrys pisze:

[...]

Zauważ, jak merdia grały wysokością odszkodowania dla córki Kaczki.

Pozostali nie byli ubezpieczeni, rząd postanowił im "wspaniałomyślnie"
przyznać odszkodowania, ale tylko w celu skonfliktowania i
skompromitowania rodzin ofiar, które chcą ustalenia prawdy o zamachu.

Córka Wassermanna powiedziała kilka dni temu, ze lepiej by te pieniądze
przeznaczyli na powodzian.

Data: 2011-01-27 19:44:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-26 20:26, u2 pisze:
[...]

No, nie wiem czy to miało skonfliktować rodziny. Przecież istniała opcja nie przyjęcia tej zapomogi. Taką opcję miała również córka Wassermana.

Data: 2011-01-27 19:02:40
Autor: obserwator
[...]

mialo przede wszytkim skonfliktowac rodziny ze spoleczenstwem, oraz zwekslowac temat katastrofy pod Smolenskiem na bardziej przyziemne sprawy.
Nie krec wiec, wielbicielu sprawiedliwosci i prawdy w wydaniu komuszym.

Data: 2011-01-26 19:50:00
Autor: the_foe
niezla prowokacja z tymi 250 tys odszkodowania
W dniu 2011-01-26 19:33, zinek pisze:
za smolensk.
propagandzisci z PO wiedzieli w co uderzyc.

to byl atak wyprzedzajacy, za miesiac dwa w RM i Trwam bylby reportaż o tym jak rodziny smolenskie chodza po rodzinie i znajomych by utrzymac swoje pol-sieroty.

--
the_foe

Data: 2011-01-26 19:58:17
Autor: złodziej podatków
> [...]

to byl atak wyprzedzajacy, za miesiac dwa w RM i Trwam bylby reportaż o

tym jak rodziny smolenskie chodza po rodzinie i znajomych by utrzymac

Przedsmak tego już był bezpośrednio po katastrofie, kiedy  to media użalały się nad żoną senatora Putry że prosi o pieniądze znajomych i rodzinę gdyż " nie ma co do garnka włożyć". Aż dziwne że nie zarządzono wtedy ogólnonarodowej zrzutki.

--

the_foe

Data: 2011-01-26 19:19:18
Autor: obserwator
[...]

jaki to ma zwiazek z tematem? wytlumacz.