niezle jaja :)

Data: 2015-02-21 15:42:36
Autor: KiloSierra
niezle jaja :)
http://divers24.pl/22102-usa-para-kanadyjskich-nurkow-znalazla-bombe-atomowa-sprzed-50-lat/

Para kanadyjskich nurków znalazła bombę atomową sprzed 50 lat!

Odbywając rutynowe zanurzenie, podczas którego para Kanadyjczyków podziwiała lokalną faunę i florę, natrafili w pewnym momencie na obiekt, który wyraźnie nie pasował do reszty otoczenia. Znalezisko okazało się być dawno zaginioną własnością rządu USA w postaci pocisku nuklearnego Mark 15!
:}

Data: 2015-02-21 15:09:05
Autor: Krzysztof Gajdemski
niezle jaja :)
Jest Sat, 21 Feb 2015 15:42:36 +0100, KiloSierra pisze:
http://divers24.pl/22102-usa-para-kanadyjskich-nurkow-znalazla-bombe-atomowa-sprzed-50-lat/
Para kanadyjskich nurków znalazła bombę atomow± sprzed 50 lat!
Odbywaj±c rutynowe zanurzenie, podczas którego para Kanadyjczyków podziwiała lokaln± faunę i florę, natrafili w pewnym momencie na obiekt, który wyraĽnie nie pasował do reszty otoczenia. Znalezisko okazało się być dawno zaginion± własno¶ci± rz±du USA w postaci pocisku nuklearnego Mark 15!

Bomba[1] nadal czeka na swojego znalazcę. Artykuł to ¶ciema:
  http://lewis.armscontrolwonk.com/archive/7560/pornstars-reporting-as-fake-as-her-orgasms

      k.

[1] Nie ma nawet pewno¶ci, czy zgubiona MK15 zawierała materiał
rozszczepialny.
PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

Data: 2015-02-21 18:24:24
Autor: Marek Pazio
niezle jaja :)
W dniu 2015-02-21 o 16:09, Krzysztof Gajdemski pisze:

Artykuł to ¶ciema:

Ale co się KiloSierra podniecił to jego ;-)

--
MP

Data: 2015-02-21 20:21:37
Autor: KiloSierra
niezle jaja :)
W dniu 2015-02-21 18:24, Marek Pazio pisze:
W dniu 2015-02-21 o 16:09, Krzysztof Gajdemski pisze:

Artykuł to ściema:

Ale co się KiloSierra podniecił to jego ;-)

podznieciliscie to sie najwyzej wy
ja napisalem, ze niezle jaja bo ten portal to ichni aszdziennik ;p

jak chcecie sie bardziej podniecac to sobie o bombie z palomares poczytajcie
i o paru innych ladunkach ktore zgubione nigdy nie zostaly odnalezione

Data: 2015-02-22 09:06:49
Autor: Krzysztof Gajdemski
niezle jaja :)
Jest Sat, 21 Feb 2015 20:21:37 +0100, KiloSierra pisze:
W dniu 2015-02-21 18:24, Marek Pazio pisze:
W dniu 2015-02-21 o 16:09, Krzysztof Gajdemski pisze:
Artykuł to ¶ciema:
Ale co się KiloSierra podniecił to jego ;-)
podznieciliscie to sie najwyzej wy

Doprawdy nie wiem o co Ci chodzi.

ja napisalem, ze niezle jaja bo ten portal to ichni aszdziennik ;p

Spokojnie, nie tylko Ty się nabrałe¶.

jak chcecie sie bardziej podniecac to sobie o bombie z palomares poczytajcie
i o paru innych ladunkach ktore zgubione nigdy nie zostaly odnalezione

Ameryki to tu nie odkrywasz. Ale fakt, że w niektórych przypadkach
bywało do¶ć gor±co.

      k.
PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

Data: 2015-02-22 09:49:44
Autor: Bruno
niezle jaja :)
Dnia Sat, 21 Feb 2015 20:21:37 +0100, KiloSierra napisał(a):

[...]

Z tego co wiem to w Palomares odnaleziono wszystkie bomby.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2015-02-22 09:14:13
Autor: Krzysztof Gajdemski
niezle jaja :)
Jest Sun, 22 Feb 2015 09:49:44 +0100, Bruno pisze:
[...]

Ale niestety nie w cało¶ci. Apropos emocji, to incydent w 1961 roku
(Goldsobro) należał chyba do najbardziej nieprzyjemnych.

Nie rozwijam, bo w sumie to chyba NTG.

      k.
PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

Data: 2015-02-22 11:08:14
Autor: Bruno
niezle jaja :)
Dnia 22 Feb 2015 09:14:13 GMT, Krzysztof Gajdemski napisał(a):

[...]

Ale niestety nie w całości. Apropos emocji, to incydent w 1961 roku
(Goldsobro) należał chyba do najbardziej nieprzyjemnych.

Nie rozwijam, bo w sumie to chyba NTG.

      k.
W kawałkach to bomby wielokrotnie zbierano. Zresztą nie tylko bomy. Po
satelitach, a dokładniej po ich siłowniach też parokrotnie sprzątano.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2015-03-13 11:30:49
Autor: timx77
niezle jaja :)
Krezysiek widze ze została ci pewna fascynacja lub sentyment do Snerga:)

niezle jaja :)