niezły przekręt

Data: 2010-06-16 09:58:54
Autor: Zenek
niezły przekręt
Data: 2010-06-16 10:06:21
Autor: Krzyś Cierpiętnik
niezły przekręt
Data: 2010-06-16 12:53:53
Autor: Zenek
niezły przekręt

A footsie widziałeś?

--
Krzyś

nie bardzo kumam o co Masz na myśli?

Pozdro

Data: 2010-06-16 13:11:48
Autor: Tomasso
niezły przekręt
Użytkownik "Zenek" napisał:

nie bardzo kumam o co Masz na myśli?

Chodzi o to, że jak ktoś pokazuje coś, co było już tematem wielu wcześniejszych postów w ostatnich kilku dniach, to się mu każe za karę schowac do jamki.

Żeby tego uniknąć, wystarczy śledzić wątki.

Data: 2010-06-16 13:18:51
Autor: Zenek
niezły przekręt

a to Przepraszam :) dopiero co wskoczyłem na to forum i szczerze nie wszystkie posty przeczytałem a jest ich sporo.....

Pozdrowionka

Data: 2010-06-16 13:34:26
Autor: bans
niezły przekręt
W dniu 2010-06-16 13:18, Zenek pisze:

a to Przepraszam :) dopiero co wskoczyłem na to forum

To nie jest forum... Na szczęście.

--
bans

Data: 2010-06-16 14:03:38
Autor: Tomasso
niezły przekręt
Użytkownik "bans" napisał:

To nie jest forum... Na szczęście.

Ale bydło czasem się trafia jak na nie przymierzając onecie.

(Zenek, dla jasności, oczywiście nie chodzi o Ciebie)

Data: 2010-06-16 14:06:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
niezły przekręt
Zenek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
a to Przepraszam :)

Czasowników, w języku polskim, nie pisze się wielką literą.

dopiero co wskoczyłem na to forum

To nie forum.

i szczerze nie wszystkie posty przeczytałem a jest ich sporo.....

Jest, jest. I pamiętaj: już wszystko było. Teraz tylko archiwum.

Pozdrowionka

Kurwiunia maciuś, wypierdaluńcia ze zdrobnionkami!

Data: 2010-06-16 14:53:55
Autor: Tomas
niezły przekręt
 a kolega zabłądził bo tu jest o rowerach a nie kurs języka polskiego................................

[...]

-- Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał

Data: 2010-06-16 16:23:27
Autor: Fabian
niezły przekręt
Tomas pisze:
 a kolega zabłądził bo tu jest o rowerach a nie kurs języka polskiego................................

A kolega zbłądził, bo to są newsy i opowiada się POD cytatem.

Fabian.

niezły przekręt