niezniszczalny wolnobieg

Data: 2017-03-21 14:20:43
Autor: sebekfireman
niezniszczalny wolnobieg
W dniu niedziela, 19 lutego 2017 13:23:51 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
podobnie jest z ogumieniem. stara dębicka gt600, albo (choć już mniej) obecna rubena wytrzyma więcej niż niejeden panaracer, continental, czy shwalbe (choć te ostatnie są i tak bardziej trwałe).

Hmmm - z moich doświadczeń na temat trwałości opon Rubeny nie mogę się pozytywnie wypowiedzieć... miałem 2 opony tej firmy i guma tam bardzo szybko się ścierała. Rubena Blade na tyle poszła po 4000 km do śmietnika, a Acris na przodzie po 5500 km, ale za to GT-600 była super i miło ją wspominam.

niezniszczalny wolnobieg