nigdy nie zrywać lokat w piątki

Data: 2012-06-24 16:06:21
Autor: az.anonim
nigdy nie zrywać lokat w piątki
m7marek <m7marek@interia.pl> napisał(a):
dla tych 11000zł straciłem ponad 15zł (4zł odsetek za weekend i 11zł za złotówki do skarbonki).

Wiem, że po fakcie, ale następnym razem w takiej sytuacji zakładaj wnioski o
lokaty (jak juz widzisz, że bezposrednio nie zasilisz) i zaznaczaj, że
opłacisz z innego konta. Kiedyś wnioski byly ważne 14 dni, więc miales 14 dni
na opłacenie. Teraz są chyba tylko 3, ale to tez daje czas do poniedziałku.
Jeśi przelewu na podane w mailu konto dokonasz z konta skarbonkowego to świnia
powinna zostać nakarmiona złotówkami. Wypróbowane wielokrotnie.

Data: 2012-06-25 20:19:22
Autor: m7marek

Użytkownik "az.anonim" <az.anonim@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:js7dts$bnl$1inews.gazeta.pl...

Jeśi przelewu na podane w mailu konto dokonasz z konta skarbonkowego to świnia
powinna zostać nakarmiona złotówkami. Wypróbowane wielokrotnie.

faktycznie, działa, dzięki, a myślałem, że tylko lokaty opłacone od razu dają złotówki.
to tylko 4zł straty...

nigdy nie zrywać lokat w piątki