nigdy więcej jazdy na zamek - pierdol ę !

Data: 2009-04-25 08:28:23
Autor: 'Tom N'
nigdy więcej jazdy na zamek - pierdol ę !
"Rafał \"SP\" Gil" w <news:gstlgp$20t$1inews.gazeta.pl>:

Dzisiaj - A4 - zwężka ....
Prawy pas "sznureczek" na 2 km ... lewy pas - pusty ...
200 PLN + 5 punktów kurwa za wyprzedzanie na zakazie ... no co za huj ...

A mogłeś nie przyjmować mandatu i w sądzie sprawdzić ile warty jest
taki zapis:

6. Jeżeli mają zastosowanie postanowienia ustępu 5 lit. a) niniejszego
artykułu i natężenie ruchu jest takie, że pojazdy nie tylko zajmują
całą szerokość jezdni przeznaczonej do ruchu w kierunku, w którym się
poruszają, lecz także jadą z szybkością zależną od szybkości
poprzedzającego pojazdu poruszającego się w danym rzędzie, to:
a)bez naruszania postanowień ustępu 9 niniejszego artykułu jazda
pojazdów na jednym pasie ruchu z większą szybkością niż na innym pasie
nie będzie uważana za wyprzedzanie w rozumieniu niniejszego artykułu;

Dz.U.88.5.40
1985-08-23zm.Dz.U.88.5.44

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-04-25 00:38:38
Autor: olleo
[...]

Ale ten przepis chyba nie dotyczy dwupasmowki w tym samym kierunku,
tylko sytuacji, gdy np. kombajn zawalidroga blokuje caly pas. Chociaz
na zdrowy rozum ta sytuacja jest bardziej niebezpieczna od Stasiowej.

Znalazlem krotki tekst dotyczacy identycznej sytuacji:
http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,48297,3229036.html
Kretynizm.
--
Olleo

Data: 2009-04-25 10:38:50
Autor: 'Tom N'
nigdy więcej jazdy na zamek - pierdolę !
olleo@tlen.pl w

[...]

To przeczytaj sobie -- po to nr Dziennika Ustaw podałem.

Znalazlem krotki tekst dotyczacy identycznej sytuacji:
http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,48297,3229036.html
Kretynizm.

"Interpretacja jest - na zdrowy rozsądek - zaskakująca. Otóż - jak
wyjaśnił nam komisarz Adam Jasiński - przepis jest złamany tylko
wtedy, gdy samochody na prawym pasie jadą. Wtedy mamy do czynienia z
wyprzedzaniem."

To jest tylko opinia komisarza Jasińskiego, dlatego odpowiadając
Rafałowi napisałem: "A mogłeś nie przyjmować mandatu i w sądzie

Data: 2009-04-27 11:38:23
Autor: Massai
olleo@tlen.pl wrote:

> [...]

na zdrowy rozum ta sytuacja jest bardziej niebezpieczna od Stasiowej.

Znalazlem krotki tekst dotyczacy identycznej sytuacji:

No, w efekcie, każde ruszenie spod świateł na wielopasmowej drodze to
wyprzedzanie na przejściu a potem na skrzyżowaniu, chyba że mamy we
łbie radar i potrafimy ruszać idealnie tak samo szybko jak ten obok.

Ten komisarz Jasiński to by może choć raz przeczytał to co wypisuje...
Kompletny idiotyzm.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-04-27 15:02:16
Autor: J.F.
On Mon, 27 Apr 2009 11:38:23 +0000 (UTC),  Massai wrote:
[...]

Nie on pisal przepisy RD, wiec zarzuty .. do siebie [na kogo
glosowales].

A na skrzyzowaniu o ruchu kierowanym swiatlami mozna wyprzedzac :-)

Pytanie do teoretykow i praktykow prawa - czy to dotyczy tez przejscia
:-)

J.

Data: 2009-04-25 09:30:43
Autor: gacek
'Tom N' wrote:
[...]

No ale tu nie ma mowy o zajmowaniu całej jezdni, a w szczególności wątkotwórcy nikt z przodu prędkości nie ograniczał.

gacek

Data: 2009-04-25 10:18:52
Autor: 'Tom N'
gacek w <news:gsue7c$btd$1news.task.gda.pl>:

'Tom N' wrote:
[...]

Nie? To ile tam pasów było, bo doczytałem, że dwa. Ten z prawej zajety
był przez samochody obok których przejeżdżał Rafał. W sumie zajeta była cała szerokość jezdni

a w szczególności wątkotwórcy nikt z przodu prędkości nie ograniczał.

Ci na prawym poruszali się zależnie od poprzedzającego, a Rafał na
lewym miał daleko za zwężką pojazd jadący szybciej niż ci na prawym,
więc poruszał się szybciej, ale jak doczytałem nie przekraczając
dopuszczalnej prędkości.

Zawsze któryś pojazd będzie "pierwszy", bo ten przed nim jest za 2
kilometry...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

nigdy więcej jazdy na zamek - pierdol ę !