nigdy wiecej ruskiej trumny

Data: 2010-07-15 10:35:02
Autor: m
nigdy wiecej ruskiej trumny
na wp.pl niejaki MIR-O-SŁAW napisał:

Jako czwarta Osoba w III RP Premier ma OBOWIĄZEK ZAWSZE wozić ze sobą:
1. Trumnę metalową potrójną , zdobioną - produkcji "Polska Wytwórnia Gustownych Trumien ",
2.- Kompanię Reprezentancyjną WP ( z zapasowymi żołnierzami ),
3.- Rozkładany namiot na 20-30 VIP ( w barwach i z godłem III RP) ,
4.- Ziemie ( w gustownych woreczkach ) z miejsc urodzenia , zamieszkania i pobytu I, II, III i IV Osoby III RP. 4.- Produkty na "Stypę Państwową" ( w hermetycznych , reprezentacyjnych opakowaniach), 5.- Składaną Świątynie-Ołtarz Wszystkich Wyznań III RP,
6.- O takich "drobiazgach" jak : składany maszt z Flagą i Godłem III RP , orkiestrą do wykonania Hymnu III RP i innych okolicznościowych utworów, komplet naczyń, sztućców i "szkła" czy fotoreporterów nie wspominając.

Data: 2010-07-15 01:43:09
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 10:35, "m" <mov...@gazeta.pl> wrote:
[...]

jezyk milosci Platfonsow....

Data: 2010-07-15 10:48:02
Autor: Zahir

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:674791c7-52d7-4153-b55d-d3749dca4972r27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

"Jak nie wylądujemy to mnie zabije!"

Zahir

Data: 2010-07-15 01:53:51
Autor: robertbig
[...]

Zapomiałes o 500  podręcznych "małpeczkach" . Absolutnie niezbednych.

Data: 2010-07-15 11:24:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:b08df3a2-caf9-4026-ae95-b7da4aca5e16z8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Te przynależały byłemu prezydentowi.