Data: 2010-11-18 07:20:20 | |
Autor: P.B. | |
night breaker vs cool blue | |
Dnia Thu, 18 Nov 2010 01:25:51 +0100, mariuszmo napisał(a):
ma może ktoś jakieś porównanie barwy światła tych 2 żarówek osrama? Światło jest zimno-białe. Bardzo dobrze jeździ się w nocy z night breakerami, ale będziesz miał wiecznie brudne ręce: w dieslu wystarczają na przejechanie tylko kilku zbiorników paliwa. Podobno jest jakaś nowa wersja, ale stare przepalały się tak często, że używanie ich było bez sensu. W tym samym aucie zwykłe H1 - najtańsze ze stacji benzynowej wystarczają na kilka lat, gdy NB na max dwa miesiące. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-11-18 09:18:17 | |
Autor: Agent | |
night breaker vs cool blue | |
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1eer8qezejq69$.1ihdovl1lkxbb.dlg40tude.net... Dnia Thu, 18 Nov 2010 01:25:51 +0100, mariuszmo napisał(a): A co ma rodzaj paliwa do przepalania żarówek? |
|
Data: 2010-11-18 10:38:16 | |
Autor: P.B. | |
night breaker vs cool blue | |
Dnia Thu, 18 Nov 2010 09:18:17 +0100, Agent napisał(a):
A co ma rodzaj paliwa do przepalania żarówek? Ma ilość kilometrów przejechanych między tankowaniami. Większość diesli tankuje się co 700 - 900 kilometrów. Te żarówki wystarczają na jakieś 3 - 4 tysiące kilometrów, więc masz wrażenie, że co kilka tankowań musisz wymieniać żarówki. Dla mnie to nie do przyjęcia: mogę zmienić żarówki raz w roku, ale nie raz na dwa miesiące. I ja wcale nie jeżdżę dużo - niektorym NB nie wystarczą nawet na miesiąc. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-11-18 10:59:32 | |
Autor: Agent | |
night breaker vs cool blue | |
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:d7q89j52i7xd$.1msksh39dr1r9$.dlg40tude.net... Dnia Thu, 18 Nov 2010 09:18:17 +0100, Agent napisał(a): Aaa, no nie skojarzyłem Te żarówki wystarczają na jakieś 3 - 4 tysiące kilometrów, więc masz wrażenie, że co kilka tankowań musiszJa nie pamiętam dokładnie ale kilka zbiorników juz przejeździłem i działają ale mam Plusy więc moze cos tam poprawili |
|