nikt nie ucieknie przed Paypass?

Data: 2011-02-24 23:21:52
Autor: darkblue
nikt nie ucieknie przed Paypass?
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:84bb5c22-f60c-4b21-9414-5583a1319f77@by6g2000vbb.googlegroups.com...
coraz więcej kart ma ta funkcjonalność, więc pewnie i na to przyjdzie
pora...
świat idzie do przodu i tylko ja nie mogę się z tym pogodzić, że te
karty nie mają np. jakiegoś wyłącznika?:P
Nawet moja matka stwierdziła, że ten paypass to przecież fajna rzecz:P
szkoda tylko, ze jest tak malo punktow, w ktorym mozna dokonywac platnosci za posrednictwem pay-pass. w duzych miastach pewnie takich punktow jest wiecej, ale w mniejszych ponizej 50k mieszkancow prawie nie ma wcale. nawet w Rossmanie i Empiku w pipidówkach nie można płacic pay-passem.

nikt nie ucieknie przed Paypass?