niski pobor mocy wsrod staroci

Data: 2010-11-15 15:37:42
Autor: Marx
niski pobor mocy wsrod staroci
Co powiecie na taki wynalazek?
http://allegro.pl/tarox-2800-512mb-40gbcd-gf6100-pci-e-sata2-dt-i1316288483.html

Fajna ta obudowa, ma 2 PCI i 2 PCI-E, sporo RAM i SATA co pozwala podpinac tanie dyski.
Niestety to AsRock :( No i widze 2 wentylatory, trzeci pewnie w zasilaczu - to nie moze byc ciche :(
Duron ten niestety sporo watĂłw potrzebuje, nie za bardzo wiem na jaki procesor moglbym go wymienic
Marx

Data: 2010-11-15 18:10:00
Autor: Michal Lukasik
Dnia 15.11.2010, Marx napisał(a):

Co powiecie na taki wynalazek?
http://allegro.pl/tarox-2800-512mb-40gbcd-gf6100-pci-e-sata2-dt-i1316288483.html

IMO dobry wybór.

Fajna ta obudowa, ma 2 PCI i 2 PCI-E, sporo RAM i SATA co pozwala podpinac tanie dyski.
Niestety to AsRock :(

Niestety?
(dostajesz MB z supportem, a nie jak w niektórych przypadkach sprzętu
poleasingowego płytę, do której się producent nie przyznaje ;D)

No i widze 2 wentylatory, trzeci pewnie w zasilaczu - to nie moze byc ciche :(

Pesymista. ;D

Duron ten niestety sporo watów potrzebuje, nie za bardzo wiem na jaki procesor moglbym go wymienic

To nie Duron a Sempron (podstawka 754). Zapytaj sprzedawcę o dokładny
model tego CPU, czy to 32 czy 64 bitowy egzemplarz (stawiam na to pierwsze
bo inaczej na bank by o tym napisał ;D).

Tu masz listę na co możesz zmienić choć IMO na jaki¶ czas powinno Ci
wystarczyć to co tam jest.
http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=K8NF4G-SATA2
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/

Data: 2010-11-15 23:37:19
Autor: Marx
W dniu 2010-11-15 19:10, Michal Lukasik pisze:
Tu masz listę na co możesz zmienić choć IMO na jaki¶ czas powinno Ci
wystarczyć to co tam jest.
http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=K8NF4G-SATA2

to widzialem, ale chodzi mi o cos bardziej energooszczednego, bo ten Sempron ma TDP 60W - a moj obecny procek 20W...
Marx

Data: 2010-11-15 23:30:04
Autor: Michal Lukasik
[...]

Zawsze możesz sprawdzić czy zadziała co¶ z mobilnych Sempronów - AFAIR TDP
wyjdzie co¶ koło 25W.
--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2010-11-16 12:02:32
Autor: Marx
niski pobor mocy wsrod staroci
Sa Turiony 754, tyle ze nie widze na allegro wersji MT
Marx

niski pobor mocy wsrod staroci