nissan primera 2002 rok 2.0SE pali olej i pytania o nawigację

Data: 2010-07-07 06:46:47
Autor: b
nissan primera 2002 rok 2.0SE pali olej i pytania o nawigację
silniki 2.0 w primerach P10/11 SR20Di czy SR20DE
uchodza zaniezniszczalne.... mialem p10 z takim silnikiem i mimo
przebiegu ponad 300 tys nie bral ani grama oleju

natomiast P12 nie ma juz nic wspolnego z niezawodnoscia nissana... to
taka laguna w innej budzie.
silnik tez zdaje sie bazuje na starych jednostkach ale cos tam
zmodyfikowali
widac jakies "oszczenosci" poczynione zostały kosztem trwalości..

ad nawigacji - to taka pewnie była w opcji,
i nawet jezeli mozna ja "wgrac" to z tego co wiem nie ma map polski do
niej..

nissan primera 2002 rok 2.0SE pali olej i pytania o nawigację