nissan qashqai + 2 dostepność

Data: 2009-07-07 23:46:09
Autor: mihoo
nissan qashqai + 2 dostepność
Witam!

Jestem zainteresowany kupnem nissan qashqai + 2 wersja 2.0 Diseal
Tekna Premium ale dostepność dopiero pażdziernik a ja chciałem na
koniec sierpnia. Bo na poczatku wrzesnia jade na wakację. Czy to tak
jest przy kupowaniu nowego auta ? To było by pierwsze moje auto z
salonu :(

Data: 2009-07-08 09:35:26
Autor: Katanka
mihoo wrote:
[...]

No cóz, ja na swojego musiałem 2 m-ce czekać. Ale było warto :)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-07-08 02:08:48
Autor: tadek
On 8 Lip, 09:35, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
mihoo wrote:
> [...]

> salonu :(

No cóz, ja na swojego musiałem 2 m-ce czekać. Ale było warto :)

katank...@interia.pl | PSN: Katanka_PLwww.MojeJamniki.pl|www.DogsPassion.plwww.Katanka.vel.pl|www.PzwKobiernice.pl
ja kupując SUV-a przymierzałem się do tego smochodu w wersji 5
osobowej , ale okazało się że wejście na tylne fotele było utrudnione
i darowałem sobie ten samochód

Data: 2009-07-08 10:53:58
Autor: Michal k.
[...]

no to proponuje poczytac forum nissana i o problemach z tym autem
jak to sciaga na zakretach, a serwis twierdzi, ze wszystko jest ok....
http://www.nissanklub.pl/forum/viewforum.php?f=65

Data: 2009-07-08 11:20:04
Autor: Chris
nissan qashqai + 2 dostepność
Internauta Katanka (katanka24@interia.pl) w wiadomości
news:h31i7j$b21$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

mihoo wrote:
[...]

Bo żle szukałeś :)
Znajomy pare miesięcy temu kupował Mondeo i kupił od ręki, wersja chyba Silver ale w 90% wyposażenie Titanium czy jakoś tak.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-07-08 11:42:16
Autor: Katanka
Chris wrote:

[...]

Wiesz, Titanium na placu było od groma, ale jak sie chce dopakować sporo do autka i mieć w wersji jaka ci najbardziej pasuje, to się okazuje, że nikt takiego nie ma - no i silnik 2,5 benzyna, teraz każdy dizle kupuje ;)

Data: 2009-07-09 13:26:43
Autor: Chris
nissan qashqai + 2 dostepność
Internauta Katanka (katanka24@interia.pl) w wiadomości
news:h31plf$d4b$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

Chris wrote:

[...]

;)

To fakt ... po prostu mu się trafiło z benzynką (chyba 2.0) a nie dizelem :)
Do tego dostał upust 12 tyś :) a auto fajnie wyposażone, od titanium różnił się chyba tylko tym że przy gałce biegow nie miał ala-aluminium tylko szare/czarne (nie pamiętam)