niszczenie środowiska

Data: 2021-02-12 14:25:25
Autor: Olin
niszczenie środowiska
Według MO przemawianie przez megafon niszczy środowisko. Takie zarzuty
dostał 17-letni Kacper z Opola i 19-letni Weronika z Zabierzowa.

<<Kiedy przemawiał do zgromadzonych, podeszło do niego dwóch policjantów i
nakazało mu odłożyć megafon, bo, jak stwierdzili, jego użycie zagraża
środowisku i może być uznane za wykroczenie. Chłopak został też
wylegitymowany i poproszony o dane rodziców.
Mimo, że Kacper zastosował się do poleceń policjantów , ci jednak nie
odpuścili i  skierowali do sądu rodzinnego wniosek o jego ukaranie w
związku z tą ,,straszną zbrodnią'. >>

https://koduj24.pl/megafon-kontra-ochrona-srodowiska/

<<19-letnią Weronikę w piątek rano przesłuchali policjanci z Zabierzowa.
Nastolatka może odpowiedzieć za zniszczenie środowiska, bo podczas
Młodzieżowego Strajku Klimatycznego przemawiała przez megafon.
Podczas manifestacji MSK została spisana za udział w zgromadzeniu. -
Policjanci nakazali mi okazać plecak. Miałam w nim megafon. No ale
posiadanie go nie jest przecież zabronione - zwraca uwagę. - Zdziwiłam się,
kiedy usłyszałam, że miałam narazić środowisko na szkodę, bo podczas
protestu przemawiałam do tłumu. Nikt wtedy nie zwrócił mi na to uwagi,
policjanci nie nakazali przestać - zauważa.>>

https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26782592,nastoletnia-aktywistka-przemawiala-na-strajku-klimatycznym.html#sortBy:Popularity-Desc

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-12 08:35:45
Autor: Astralny Rębajło
niszczenie środowiska
Olin napisał(a):

https://krakow.wyborcza.pl/krakow

Biedny Olin. Człowiek jednego portalu.

Data: 2021-02-12 18:16:41
Autor: Uncle Pete
niszczenie środowiska
On 12.02.2021 17:35, Astralny Rębajło wrote:
Olin napisał(a):

https://krakow.wyborcza.pl/krakow

Biedny Olin. Człowiek jednego portalu.

Nie ma jak merytoryczny głos w dyskusji.

Data: 2021-02-12 22:07:41
Autor: ąćęłńóśźż
niszczenie środowiska
Nie nazywaj napierdalanki dyskusją ;-)

-- -- -
Nie ma jak merytoryczny głos w dyskusji.

Data: 2021-02-12 15:32:19
Autor: Kubuś Puchatek
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 14:25 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

[...]

Do sztumu z nimi!!!
Policzmy (takie tam envelope calculation): prędkość dźwięku w powietrzu to  ok. 340 m/s, odległość pomiędzy uszami typowego kulsona to ok 20 cm, fala  stojąca o tej długości to 1700 Hz.
Może rzeczone megafony wydawały dźwięki o maksimum głośności w okolicy tej  częstotliwoci i kulsony bały się, że pustka (powietrze) wypełniająca im  przestrzeń pomiędzy uszami zacznie rezonować, doprowadzając do uszkodzeń...
No właśnie czego? Typowy kulson nic tam nie ma, no może jedną czy dwie  szare komórki.

Kamil

Data: 2021-02-12 15:56:07
Autor: Olin
niszczenie środowiska
Dnia Fri, 12 Feb 2021 15:32:19 +0100, Kubuś Puchatek napisał(a):

[...]

Ekolodzy od dawna apelują, żeby w Sylwestra nie nadużywać fajerwerków, bo
płoszy to zwierzynę, która (zestresowana) nie może się rozmnażać. Może chodzi o to, żeby MO nie została wygaszona siłami natury, bo przecież
taki kulson nieuchronnie się starzeje i w dodatku jeszcze gotów przejść na
wcześniejszą emeryturę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-12 17:31:15
Autor: J.F.
niszczenie środowiska
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1v2f9fc9otj1t.k4xgh1mk4prr$.dlg@40tude.net...
Według MO przemawianie przez megafon niszczy środowisko. Takie zarzuty
dostał 17-letni Kacper z Opola i 19-letni Weronika z Zabierzowa.

"zanieczyszczenie halasem" jest uznanym terminem.

https://www.teraz-srodowisko.pl/aktualnosci/raport-eea-zanieczyszczenie-halasem-8465.html
O prosze - 12 tys zgonow - to nie mandat, tylko powazne zarzuty sie naleza,

[...]

Ale ale ... megafony nie podobaja sie tez drugiej stronie

https://koduj24.pl/obywatele-zablokowali-przejazd-furgonetki-nadajacej-komunikat-dzieci-sa-adoptowane-przez-gejow-wylacznie-w-celu-ich-gwalcenia/

I teraz co - policjanci beda musieli mandat wystawic ?

J.

Data: 2021-02-12 19:13:38
Autor: Kviat
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 17:31, J.F. pisze:

Ale ale ... megafony nie podobaja sie tez drugiej stronie

https://koduj24.pl/obywatele-zablokowali-przejazd-furgonetki-nadajacej-komunikat-dzieci-sa-adoptowane-przez-gejow-wylacznie-w-celu-ich-gwalcenia/

Od czasu do czasu mam wrażenie, że trollujesz z przekory, albo dla zabawy. Ale zdecydowanie częściej, że ze zwykłej głupoty.

Blokują tych oszołomów, bo megafony im się nie podobają?
Serio?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-02-12 19:30:46
Autor: Shrek
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 19:13, Kviat pisze:

[...]

Nie no - aż tyle czasu potrzebowałeś?

Ale zdecydowanie częściej, że ze zwykłej głupoty.

Sądzę, że nie masz racji. Głupi to on na pewno nie jest. Podejrzewam, że inteligentniejszy niż ty, skoro cię tak długo w konia robił. Paradoksalnie jeden z bardziej wartościowych userów na grupach. Pewnie też jeden z inteligentniejszych.

--
Shrek

Data: 2021-02-12 20:20:14
Autor: Kviat
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 19:30, Shrek pisze:
[...]

Jesteś inteligentny, więc na pewno napiszesz mi jak wywnioskowałeś z tego co napisałem, że zauważyłem to dopiero teraz?

Ale zdecydowanie częściej, że ze zwykłej głupoty.

Skoro częściej, to chyba nie dopiero teraz?

Sądzę, że nie masz racji. Głupi to on na pewno nie jest. Podejrzewam, że inteligentniejszy niż ty, skoro cię tak długo w konia robił.

Faktycznie! Ale się dałem nabrać z tymi megafonami...

Paradoksalnie jeden z bardziej wartościowych userów na grupach. Pewnie też jeden z inteligentniejszych.

Bo udziela się na grupie fizyka? Serio?

Znam ludzi z tytułami prof., którzy wierzą (wierzyli...) w smoki żyjące w średniowieczu i twierdzą, że nie ma dowodów na ewolucję, a minister środowiska wierzył w chemtrailse.

Jak mi jeszcze wyjaśnisz, na czy polega ta wartość pierdolenia głupot w internecie, gdzie nie brakuje oszołomstwa, które to bierze na poważnie i potem to powtarza jak prawdy objawione, to może poziom mojej inteligencji wzrośnie.
Przypuszczam, że antyszczepionkowcy, wyznawcy reptilian, chemtrailsów, płaskiej ziemi, oraz wyborcy pis biorą się właśnie z takich "żartów" inteligentnych ludzi, którym wydaje się, że są zabawni, a tylko niechcący zapomnieli dodać emotikona na końcu, żeby mieć dodatkową zabawę, że równocześnie normalni ludzie, o przeciętnej inteligencji, też się nabrali na to, że on to pisze na poważnie.

Jesteś na 100% pewien, że z tymi megafonami "drugiej strony" (i z wieloma innymi sprawami, które tu prezentuje), to on sobie tylko jaja robi? Bo ja nie.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-02-12 20:32:41
Autor: Shrek
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 20:20, Kviat pisze:

Od czasu do czasu mam wrażenie, że trollujesz z przekory, albo dla zabawy.
więc na pewno napiszesz mi jak wywnioskowałeś z tego co napisałem, że zauważyłem to dopiero teraz?

No skoro od czasu do czasu miałeś wrażenie, że zachodzi oczywisty fakt trolowania z przekory prze dzejefa? Przecież on to robi cały czas;)

Sądzę, że nie masz racji. Głupi to on na pewno nie jest. Podejrzewam, że inteligentniejszy niż ty, skoro cię tak długo w konia robił.

Faktycznie! Ale się dałem nabrać z tymi megafonami...

No widzisz;)

Paradoksalnie jeden z bardziej wartościowych userów na grupach. Pewnie też jeden z inteligentniejszych.

Bo udziela się na grupie fizyka? Serio?

Nie miałem pojęcia - tam ktoś jeszcze jest? Ja go znam z pręga, prawa i samochodów.

[...]

A co mnie obchodzi co kto bierze na poważnie a co nie? Jak kto głupi to jego problem - co ja z tym mam wspólnego. Ja na przykład lubię czytać felietony korwina. Wiem że robi czytelnika w chuja i nie biorę jego wypocin poważnie, ale bawi mnie jak potrafi zrobić kurwę z logiki i mało uważny czytelnik da się podpuścić - niby ma rację, ale jednak nie ma;) No i ma fajny styl.

[...]

Pewnie masz rację;) Natomiast dzejef jest niegroźny - jaja sobie robi a ktoś kto potrai skonfigurować czytnik albo to dostrzeże albo sam jest trolem i go nie szkoda;)

Jesteś na 100% pewien, że z tymi megafonami "drugiej strony" (i z wieloma innymi sprawami, które tu prezentuje), to on sobie tylko jaja robi? Bo ja nie.

Jestem:P Po prostu bawi go bycie adwokatem diabła. I trzeba mu przyznać, że robi to dobrze i konsekwentnie. Ja się nie potrafię na niego gniewać i lubię jego cięte bądź głupawe riposty czytać. A nawet dyskutować - czasami prowadzi do ciekawych oftopów;)

A teraz spieprzyłeś sprawę bo przyjdzie dzejef i będzie preorował, że on na poważnie z tymi megafonami i będę w murzyńskiej dupie - już się nie wybronię;)

--
Shrek

Data: 2021-02-12 21:34:13
Autor: Kviat
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 20:32, Shrek pisze:
[...]

Bo ja naiwny jestem i z góry zakładam, że nie można być aż tak głupim, żeby pieprzyć takie głupoty na poważnie. Żart powtarzany w nieskończoność przestaje być śmieszny, a w ostatnich latach sporo przybyło takich "żartownisiów" i po krótkim czasie okazywało się, że to jednak na poważnie.
Wystarczy od czasu do czasu włączyć TVpis, albo inne "niezależne" media żeby się przekonać, że nie jestem gołosłowny.

[...]

I całkiem sensownie pisze w przeciwieństwie do oszołomstwa wszelkiej maści "obalaczy", którzy praktycznie zdominowali grupę.

Wspominałem już, że mam znajomego, całkiem niezłego inżyniera, który na poważnie wierzy w reptilian i chipowanie ludzi?

To nie ja napisałem, że pierdolenie głupot jest wartościowe :)

Jak kto głupi to jego problem - co ja z tym mam wspólnego.

Nie napisałem, że masz coś wspólnego z pierdoleniem głupot przez JF :):)
Chciałem się tylko dowiedzieć, co w tym wartościowego... jeżeli nie wiadomo, że to jest żart.
Nie twierdzę, że rozrywka nie ma wartości.

[...]

Przyznałbym Ci rację, bo to faktycznie dla normalnego człowieka jest zabawne... ale podręczniki do historii pokazują, że to wcale takie zabawne nie jest.

[...]

Ja chyba faktycznie mało inteligentny jestem, bo nie potrafię tak ustawić czytnika żeby sam dodawał emotikony we właściwych miejscach w postach innych ludzi.
:P

[...]

Ta konsekwencja jest niepokojąca :)
Kościół w pierdoleniu głupot jest konsekwentny dużo dłużej niż JF i zobacz jakie ma efekty. Albo TVpis. Albo Korwin, którego tak lubisz czytać :)
Mogę podać więcej przykładów.

Ja się nie potrafię na niego gniewać

Z jednej strony współczuję ludziom, którzy takie rzeczy piszą na poważnie, a z drugiej uważam, że jednak powinny być jakieś granice tolerancji dla głupoty, bo potem budzimy się w kraju w jakim się budzimy.
A to nie jest zabawne.

i lubię jego cięte bądź głupawe riposty czytać. A nawet dyskutować - czasami prowadzi do ciekawych oftopów;)

Ja też czasem lubię dla zabawy poczytać płaskoziemców, czy wyznawców reptilian.
Ale to chyba trochę inny kaliber, niż poważne sprawy dotyczące bezpośrednio ludzi. Nie jestem pewien, czy żartowanie z nawoływania do prześladowania innych ludzi jest zabawne. Może to kogoś śmieszy - mnie nie. Za dużo tego oszołomstwa się namnożyło ostatnio żeby nadal to traktować jako egzotykę z przymrużeniem oka.

Mogę oczywiście udawać, że nic się nie dzieje i wszystko jest w porządku, ale chyba za dużo książek historycznych się naczytałem i moja granica tolerancji dla głupoty została przekroczona.

A teraz spieprzyłeś sprawę bo przyjdzie dzejef i będzie preorował, że on na poważnie z tymi megafonami i będę w murzyńskiej dupie - już się nie wybronię;)

Przekonamy się, czy faktycznie jest konsekwentny ;)

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-02-12 22:41:39
Autor: J.F.
niszczenie środowiska
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6026e646$0$511$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A ty uwazasz, ze twoje poglady sa jedynie sluszne, a innych faszystowskie.
Wiec tobie wolno, a innym trzeba zabronic.

I jakos nie dopuszczasz, ze inni moga uwazac inaczej.

Wystarczy od czasu do czasu włączyć TVpis, albo inne "niezależne" media żeby się przekonać, że nie jestem gołosłowny.

Ale nie wszystko jest tu czarno-biale.
Szarosci i kolorow pelno.

[...]

No i proponuje taki 19-wieczny kapitalizm ... ktory jak wiadomo prowadzi do rewolucji socjalistycznej :-)

[...]

Spadek liczby wiernych ?

[...]

To se wygraj wybory :-P

Albo prowadz dobra edukacje ... tylko czy w niej nie powinienes uczyc, ze jednym wolno nawolywac za aborcja, a drugim przeciw ? :-P

[...]

Ale jakby po obu stronach.

A teraz spieprzyłeś sprawę bo przyjdzie dzejef i będzie preorował, że on na poważnie z tymi megafonami i będę w murzyńskiej dupie - już się nie wybronię;)
Przekonamy się, czy faktycznie jest konsekwentny ;)

Ale ja na powaznie - jak widac wczesniej to jednym przeszkadzaly megafony u drugich :-P
I narzekali, ze policja nic z tym nie robi.
No to widac robi :-P

No to teraz musza napuscic kulsonow na drugich, wlasnie za megafony :-P

A jesli ja z tego powodu bede mogl spac w ciszy, to sie uciesze, bo jak maja mi co chwila wszyscy slusznie protestujacy krzyczec ... o 6 rano ...

J.

Data: 2021-02-13 12:23:55
Autor: Kviat
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 22:41, J.F. pisze:

[...]

Nie, nie uważam, że moje poglądy są jedynie słuszne. Za to dla każdego normalnego i wykształconego człowieka jest oczywiste, że poglądy faszystowskie są niesłuszne i to nie podlega dyskusji.

Więc nie będę ci robił wykładu z logiki i histori. Wystarczy, że zapamiętasz, że poglądy faszystowskie nie są równoprawne do innych poglądów. Nie są równie słuszne jak wszelkie inne poglądy.
I nie twierdzę, że wszystkie inne niż moje poglądy, to poglądy faszystowskie.
Poglądy faszystowskie to te, które są faszystowskie, więc nie manipuluj bez sensu.

I jakos nie dopuszczasz, ze inni moga uwazac inaczej.

Ręce opadają... tyle razy już to tłumaczyłem. Poglądy faszystowskie, to nie jest coś, co "inni mogą uważać inaczej".

Uważasz, że poglądy faszystowskie są OK i powinny być traktowane na równi z innymi? Uważasz, że można mieć poglądy faszystowskie i inni mają obowiązek je szanować?

(Shrek... i ty to nazywasz zabawnym trollowaniem?)

Wystarczy od czasu do czasu włączyć TVpis, albo inne "niezależne" media żeby się przekonać, że nie jestem gołosłowny.

Ale nie wszystko jest tu czarno-biale.
Szarosci i kolorow pelno.

Oczywiście. Ale z tego nie wynika, że nie ma czerni i że wszystko jest szare i kolorowe. Nie jest. Tej czerni jest zdecydowanie za dużo. W ogóle jej nie powinno być.
Faszyzm to nie szarość. Tu nie mam miejsca na jakąkolwiek dyskusję.

Może to kogoś śmieszy - mnie nie. Za dużo tego oszołomstwa się namnożyło ostatnio żeby nadal to traktować jako egzotykę z przymrużeniem oka.

Ale jakby po obu stronach.

Znowu masz problem z logiką.
Oszołomstwo z jednej strony nijak nie usprawiedliwia oszołomstwa drugiej strony. A już na pewno nie czyni poglądów faszystowskich jako "inni mogą uważać inaczej", albo jako poglądów, które należy szanować, bo ktoś ma, albo powinien mieć prawo do tych poglądów.

Jeżeli ktoś tak uważa, to albo ma poważne braki w edukacji, albo jest zwykłym kretynem. Albo jest faszystą, czyli kretynem, skoro tak gorliwie walczy o "równouprawnienie" poglądów faszystowskich. Innego wytłumaczenia nie ma. Czegoś takiego nawet nie można nazwać zabawnym trollowaniem z przekory.

Podaj przykład oszołomstwa z tej "drugiej strony" stojącej przeciwko faszyzmowi, to chętnie podyskutuję.

Blokowanie faszystom możliwości szczucia na innych ludzi przez megafony, to nie jest dobry przykład oszołomstwa "drugiej strony" i nie jest równoważny z blokowaniem megafonów ludzi walczących o swoje prawa.
Jeżeli tego nie rozumiesz, to lepiej nie szukaj innych "przykładów".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-02-15 18:23:03
Autor: J.F.
niszczenie środowiska
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6027b6cb$0$527$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A kwestia aborcji to kwestia faszystowska ?

Więc nie będę ci robił wykładu z logiki i histori. Wystarczy, że zapamiętasz, że poglądy faszystowskie nie są równoprawne do innych poglądów. Nie są równie słuszne jak wszelkie inne poglądy.

Poczekajmy jeszcze pare lat, zobaczymy Francje czy Szwecje ... bo tam podobno islamizm szaleje.
Albo Berlin ...

[...]

Bylebys tylko wszystkiego co sie nie podoba nie kwalifikowal do faszyzmu, a dalej ... przeciez nie ma dyskusji.

[...]

Na razie masz sytuacje taka, ze jedni z megafonami cos tam krzycza, a drudzy nasylaja na nich bojowki.

Faszystowskie bojowki ?

[...]

A blokowanie kobietom (i nie tylko) mozliwosci szczucia na "wierzacych" to tez nie jest dobrzy przyklad oszolomstwa ?

J.

Data: 2021-02-16 11:03:08
Autor: Olin
niszczenie środowiska
Dnia Mon, 15 Feb 2021 18:23:03 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Na razie nie słyszałem o Szwedach i Francuzach, którzy pierzchają do
Polski, żeby odetchnąć wolnością, ale może to się zmieni.
Nawiasem mówiąc, do Polski trafiło ok. 100 tys. czeczeńskich uchodźców i
jakoś nie czuję się osaczony.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-16 12:47:21
Autor: RadoslawF
niszczenie środowiska
W dniu 2021-02-16 o 11:03, Olin pisze:

[...]

Były co najmniej dwa głośne przypadki kiedy rodzić z dzieckiem
nawiał z krajów skandynawskich do polski. Ale czy to była Szwecja
to pewności nie mam.

Pozdrawiam

Data: 2021-02-16 12:56:22
Autor: Olin
niszczenie środowiska
Dnia Tue, 16 Feb 2021 12:47:21 +0100, RadoslawF napisał(a):

Były co najmniej dwa głośne przypadki kiedy rodzić z dzieckiem
nawiał z krajów skandynawskich do polski.

Ale nie przez islamizm:
https://dorzeczy.pl/kraj/47991/uciekla-z-dzieckiem-z-norwegii-do-polski-prosi-o-azyl-a-norwegia-wystapila-o-zatrzymanie-jej-paszportu.html

Data: 2021-02-16 17:51:41
Autor: J.F.
niszczenie środowiska
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1p9zqyohap0qr$.19em09jozjes7.dlg@40tude.net...
[...]

Przez islamizm tez
https://www.wprost.pl/kraj/10205059/rosjanin-uprowadzil-dzieci-ze-szwecji-bo-trafily-do-muzulmanskiej-rodziny-stara-sie-o-azyl-w-polsce.html

"Trójka dzieci i ich ojciec - Rosjanin - pozostaną w Polsce do czasu rozpatrzenia ich wniosku o azyl. Mężczyzna uciekł z dziećmi ze Szwecji po tym, jak umieszczono je w muzułmańskiej rodzinie zastępczej. "

Zreszta nie tylko w Szwecji
https://www.tvp.info/33765181/chrzescijanska-dziewczynka-trafila-do-muzulmanskiej-rodziny-zastepczej-blagala-by-tam-nie-wracac

J.

Data: 2021-02-16 18:33:53
Autor: RadoslawF
niszczenie środowiska
W dniu 2021-02-16 o 17:51, J.F. pisze:
[...]

Powód mniej ważny. Faktem jest że istnieje taki trend.
No ale skoro Olin o tym nie słyszał to może nie miało prawa zaistnieć. :-)

Pozdrawiam

Data: 2021-02-19 00:41:44
Autor: Animka
niszczenie środowiska
[...]

Nie można tego inaczej nazwać jak: złodzieje kradną dzieci.

--
animka

Data: 2021-02-19 12:42:25
Autor: J.F.
niszczenie środowiska
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup Dnia Tue, 16 Feb 2021 12:47:21 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

Troche watpie, bo kto kradnie? Urzednik czy rodzina zastepcza?
Urzednik nie ma motywu, rodzina nie ma mozliwosci, no chyba, ze urzednik tez z rodziny :-)

J.

Data: 2021-02-19 12:59:48
Autor: ąćęłńóśźż
niszczenie środowiska
W wielu krajach to są łapówki.

-- -- -
Urzędnik nie ma motywu

Data: 2021-02-20 22:46:18
Autor: Animka
niszczenie środowiska
W dniu 2021-02-19 o 12:42, J.F. pisze:
[...]

Myslę, że urzdnicy dla swoich "wybranych" zabierają dzieci, bo rodzina zastpcza ma spory zarobek. Czyli kradzież dobrym matkom czy ojcom dzieci i sprzedaż tych dzieci jakims melinom.

--
animka

Data: 2021-02-19 17:35:44
Autor: J.F.
niszczenie środowiska
Owszem, ale jakos nie przypuszczam, aby Szwed bral lapowke od arabskiej rodziny za przydzielenie im kolejnego dziecka.

Chociaz ... jesli dostaja dobre pieniadze na dziecko, to zwyczajowe 10% moze byc calkiem spore.
A uczciwosc Anglikow to juz IMO taka sobie jest.
Szczegolnie, jesli to Anglik w pierwszym pokoleniu :-)

Wiec moze jakos inaczej - Szwedzi/Anglicy nie sa chetni na rodziny zastepcze, a urzednik ma takową znalezc ... i cieszy sie, ze znalazl ....

J.

Data: 2021-02-24 15:05:54
Autor: ąćęłńóśźż
niszczenie środowiska
Ponoć i w Niemczech, i w Anglii, i w Beneluksie proceder łapówkarski bardzo powszechny.
Do tego w tych urzędach lokalnych pracują zwykle naturalizowani, więc często obsługują dla swoich.
Polacy się jeszcze tych stanowisk urzędniczych (w tamtejszych gminach/samorządach) nie dochrapali (jeśli w ogóle warto się "dochrapywać").

-- -- -
nie przypuszczam, aby Szwed bral lapowke od arabskiej rodziny za przydzielenie im kolejnego dziecka.

Data: 2021-02-13 06:52:06
Autor: Shrek
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 21:34, Kviat pisze:

No skoro od czasu do czasu miałeś wrażenie, że zachodzi oczywisty fakt trolowania z przekory prze dzejefa? Przecież on to robi cały czas;)

Bo ja naiwny jestem

Trudno;)

Nie miałem pojęcia - tam ktoś jeszcze jest? Ja go znam z pręga, prawa i samochodów.

I całkiem sensownie pisze w przeciwieństwie do oszołomstwa wszelkiej maści "obalaczy", którzy praktycznie zdominowali grupę.

Zasubskrybowałem, ale rzeczywiście ciężko się czyta.

[...]

No więc dla mnie jest zabawne. No dobra - ale co chciałbyś - zakazać wypowiadania się korwinowi?

Przekonamy się, czy faktycznie jest konsekwentny ;)

A co - myslisz, że powie "żartowałem"?

--
Shrek

Data: 2021-02-13 02:19:33
Autor: Marcin Debowski
niszczenie środowiska
On 2021-02-12, Kviat <Kviat> wrote:
[...]

Ale nie możesz też wymagać, że każdy będzię zesrywał się nad dowolną dyskusję jako obarczoną ryzykiem, że jakiś tam kretyn czegoś nie zrozumie. Czy dasz emotikona czy nie, i tak nie zrozumie, a podkręcając stopień oczywistości dyskusja na przyjemności zwykle mocno traci.

Jesteś na 100% pewien, że z tymi megafonami "drugiej strony" (i z wieloma innymi sprawami, które tu prezentuje), to on sobie tylko jaja robi? Bo ja nie.

Jestem pewien. Albo inaczej, on sobie nie robi jaj, on znajduje przyjemność w wynajdowaniu logicznych prawidłowości i ma generalnie w dupie, że coś podpada pod taki a nie inny światopogląd. Sam tak mam, ale czasem zwyczajnie nie chce mi się potem tłumaczyć rozmaitym oszołomom z "mojej strony barykady".

A jak chcesz uniknąć takiego pierniczenia na poziomie megafonów to wystarczy stwierdzić, że problem nie jest przecież w tym, że nie ma czegoś takiego jak zanieczyszenie hałasem, czy płoszenie zwierząt, czy co można tam podciągnąc, a o stawianie zarzutów, aby dopierniczyć komuś za manifestacje. Pewnie takich źródeł hałasu są dziesiątki a policja nic z tym nie robi. To dlaczego robi w tym przypadku?

--
Marcin

Data: 2021-02-13 13:36:13
Autor: Kviat
niszczenie środowiska
On 2021-02-12, Kviat <Kviat> wrote:
[...]

Pełna zgoda.
Jest kilka osób na grupie, których wypowiedzi nawet bez emotikonów są oczywistymi ironiami, sarkazmem czy zwykłym żartem.
Dla każdego nie kretyna są oczywiste nie bez powodów.

I oczywiście możemy się umówić, że każdy kto konsekwentnie od długiego czasu pierdoli głupoty, to tylko tak żartuje. Ordo Iuris, "prolifowcy" jeżdżący po miastach z megafonami, faszyści krzyczący "jebać pedałów" i "żydzi do gazu", wieszający portrety polityków na szubienicach, antyszczepionkowcy, płaskoziemcy, wierzący w chemtrailse... oni wszyscy nie dają emotikonów, bo przecież każdy rozumny człowiek wie, że to tylko takie trollowanie i przekomarzanie się dla jaj. Po chuj podkręcać stopień oczywistości i tracić przyjemność z dyskusji?

[...]

Logicznych? Przecież to co on pisze jest sprzeczne z elementarną logiką.

Jakim cudem zdrowy psychicznie człowiek, potrafiący pisać i czytać, może twierdzić, że faszystowskie poglądy, to poglądy równoprawne do innych i że ludzie powinni mieć prawo do tych poglądów, jak do każdych innych?
Stawianie znaku równości pomiędzy blokowaniem faszystów, a prześladowaniem ludzi walczących o swoje prawa jest zgodne z logiką?
To ma być zabawne i zwiększać przyjemność z dyskusji? Od tego śmiechu zaraz mnie brzuch rozboli.

i ma generalnie w
dupie, że coś podpada pod taki a nie inny światopogląd.

No skoro ma to w dupie... to wszystko w porządku.

Ja mam w dupie jego światopogląd, że faszyści też mają prawo do swoich poglądów.

[...]

Twierdzisz, że stwierdzenie tej oczywistości powstrzyma JF od pierniczenia? Podobno jest inteligentny, więc zakładam, że dostrzegł. Jakoś go to nie powstrzymało...

Żeby uniknąć takiego pierniczenia nie oglądam TVpis (a JF mogę wrzucić do KF), ale to nie spowodowało, że w TVpis przestali pierniczyć i że mogę tego uniknąć. Obecnie tego nie da się uniknąć, za dużo tego jest, a zamykanie oczu nie spowoduje, że zniknie, a wręcz przeciwnie.
Jeżeli normalni ludzie nie będą na to reagować, to później powinni mieć pretensje tylko do siebie.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-02-16 02:46:31
Autor: Marcin Debowski
niszczenie środowiska
On 2021-02-13, Kviat <Kviat> wrote:
On 2021-02-12, Kviat <Kviat> wrote:
[...]

Rozumny człowiek potrafi zazwyczaj ocenić dość szybko, czy coś jest żartem czy coś nie jest.

[...]

W moim odbiorze jak najbardziej logicznych.

Jakim cudem zdrowy psychicznie człowiek, potrafiący pisać i czytać, może twierdzić, że faszystowskie poglądy, to poglądy równoprawne do innych i że ludzie powinni mieć prawo do tych poglądów, jak do każdych innych?

Dlaczego nie? Rozpatrujesz to na poziomie etyki, a nie właśnie logiki. Możemy się bez przeszkód zgodzić, że szerzenie jakiś-tam poglądów jest np. społecznie szkodliwe, ale na pewnym poziomie abstrakcji, jeśli w to nie włączamy uwarunkować wynikających z etyki, to są poglady i tyle.
Stawianie znaku równości pomiędzy blokowaniem faszystów, a prześladowaniem ludzi walczących o swoje prawa jest zgodne z logiką?

Etycznie oczywiscie nie, logicznie, bywa że tak.

[...]

Albo spójrz na to w ten sposób, stwierdznie pewnych podobieństw, przeciez nie oznacza aprobaty etycznej światopogladu, gdzie te podobieństwa występują.

poglądów.

No ok, ale to nie zmienia faktu, że faszyści też mają prawo do swoich poglądów, tak jak mają prawo np. do kupowania w Biedronce będąc ideowo faszystami. To, że ktoś coś takiego stwierdza nie oznacza, że popiera faszyzm lub pozwala faszystom np. głosić poglądy faszystowskie.

[...]

No jak coś zostanie powiedziane i strony się ztym zgodzą, to o czym tu dyskutować?

[...]

To nie jest tvpis, bo tu nie ma żadnego przekłamywania czy manipulacji. Jest po prostu inny poziom abstrakcji.

--
Marcin

Data: 2021-02-19 13:01:25
Autor: ąćęłńóśźż
niszczenie środowiska
Od razu widać, że jesteś finansowany przez ruskich.

-- -- -
faszyści krzyczący "jebać pedałów" i "żydzi do gazu"

Data: 2021-02-19 13:09:17
Autor: Olin
niszczenie środowiska
Dnia Fri, 19 Feb 2021 13:01:25 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Od razu widać, że jesteś finansowany przez ruskich.

Najwyraźniej to lepsze źródło niż Ciemnogrodzka, bo uczą przynajmniej
cytowania, żeby było wiadomo, komu się odpowiada.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-19 14:24:13
Autor: ąćęłńóśźż
niszczenie środowiska
Tobie nikt nie odpowiada, zupełnie jak z ustrojem socjalistycznym.

BTW rozbawiła mnie wczoraj jakaś postarzała Belka w TV rozprawiająca się z programem socjalnym PiS i podatkami.
Belka zmieniła p0glądy na zesłaniu w Iraku??

-- -- -
żeby było wiadomo, komu się odpowiada.

Data: 2021-02-19 14:44:50
Autor: Wiesiaczek
niszczenie środowiska
W dniu 19.02.2021 o 14:24, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

To komu w końcu odpowiadasz? Bo na razie jakieś pierdoły nie związane z tematem piszesz.
Może idź się wysikaj, to pomoże Ci zebrać myśli?

-- -- -
żeby było wiadomo, komu się odpowiada.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2021-02-12 20:59:57
Autor: J.F.
niszczenie środowiska
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6026c552$0$515$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Gdzies tam widzialem zarzut, ze jezdzi taki i halas robi.

No bo wiesz ... skoro mamy w kraju wolnosc posiadania pogladow, a nawet gloszenia, to tak glupio zabraniac gloszenia.
Szczegolnie, ze ostatnio to oni wygrali wybory, wiec moze oni Tobie zabronia gloszenia - prawem silniejszego :-)

Wiec mozesz sie czepic tylko halasu w miejscu publicznym.

https://youtu.be/-M_D6e0zMto?t=59

Pan uzywa nielegalnie megafonu, bez zezwolenia, przekracza norme halasu :-P

J.

Data: 2021-02-15 11:56:24
Autor: Olin
niszczenie środowiska
Dnia Fri, 12 Feb 2021 17:31:15 +0100, J.F. napisał(a):

"zanieczyszczenie halasem" jest uznanym terminem.

https://www.teraz-srodowisko.pl/aktualnosci/raport-eea-zanieczyszczenie-halasem-8465.html
O prosze - 12 tys zgonow - to nie mandat, tylko powazne zarzuty sie naleza,

Co roku w Boże Ciało słyszę jakąś manifę, której komendant napierdziela
przez megafon. Teraz już wiem, że sprawę po prostu trzeba zgłosić i zrobią
porządek.
Ze zgonami coś musi być na rzeczy, bo w grudniu zmarła 90-letnia kobieta z
sąsiedniej klatki.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-15 18:12:08
Autor: J.F.
niszczenie środowiska
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1tux1m6jga1lh.5unrx1o95d6t$.dlg@40tude.net...
[...]

"mamy malo ludzi, patrol dotrze z opoznieniem".
A jak dotrze, to nie stwierdzi juz zakłocenia.

Ale paru ksiezy dostalo mandaty za dzwony koscielne.

J.

Data: 2021-02-12 22:06:18
Autor: Robert Tomasik
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 14:25, Olin pisze:
Według MO przemawianie przez megafon niszczy środowisko.

Może ptaki płoszył :-) Jedyny sensowny zarzut, jaki mi przychodzi
ewentualnie zakłócanie spokoju publicznego. Jesli ktoś mieszkający w
okolicy, w której nasz działacz wrzeszczał poczuł się pokrzywdzony, to
by to miało jakikolwiek sens.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-02-12 22:14:19
Autor: A. Filip
niszczenie środowiska
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak wielkie jest twe przekonanie że "relacja jest dokładana"?
Już nawet nie prawnicze przekręcenie bez złej woli może wiele wyjaśnić :-)

--
A. Filip
| Tłumaczyć z polskiego na nasze.  (Przysłowie polskie)

niszczenie środowiska