niszczenie środowiska

Data: 2021-02-12 22:06:18
Autor: Robert Tomasik
niszczenie środowiska
W dniu 12.02.2021 o 14:25, Olin pisze:
Według MO przemawianie przez megafon niszczy środowisko.

Może ptaki płoszył :-) Jedyny sensowny zarzut, jaki mi przychodzi
ewentualnie zakłócanie spokoju publicznego. Jesli ktoś mieszkający w
okolicy, w której nasz działacz wrzeszczał poczuł się pokrzywdzony, to
by to miało jakikolwiek sens.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-02-12 22:14:19
Autor: A. Filip
niszczenie środowiska
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak wielkie jest twe przekonanie że "relacja jest dokładana"?
Już nawet nie prawnicze przekręcenie bez złej woli może wiele wyjaśnić :-)

--
A. Filip
| Tłumaczyć z polskiego na nasze.  (Przysłowie polskie)

niszczenie środowiska