niu-mobile - ważność konta

Data: 2013-11-04 15:24:04
Autor: WĂłdz
niu-mobile - ważność konta
Witam koledzy i koleĹźanki

Chciałbym się spytać jak to jest w niu-mobile z ważnością konta? Czy
doładowanie jest jak w Orange i nie ma przydłużeniu konta na rok czy po
wpisaniu magicznego SMSa konto przedłuża się na rok?

WĂłdz

Data: 2013-11-04 16:33:26
Autor: dizel
niu-mobile - ważność konta
On Mon, 4 Nov 2013 15:24:04 +0100, Wódz <nie@chce.spamu> wrote:

Witam koledzy i koleżanki

Chciałbym się spytać jak to jest w niu-mobile z ważnością konta? Czy
doładowanie jest jak w Orange i nie ma przydłużeniu konta na rok czy po
wpisaniu magicznego SMSa konto przedłuża się na rok?

W nju nie rocznej ważności konta. Wysłanie smsa nic nie da. Ważność
konta jest zależna od doładowania. Pod koniec strony: doładowania:
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

Pozdrawiam

Data: 2013-11-05 09:35:33
Autor: WĂłdz
niu-mobile - ważność konta
Dnia Mon, 04 Nov 2013 16:33:26 +0100, dizel napisał(a):

W nju nie rocznej ważności konta. Wysłanie smsa nic nie da. Ważność
konta jest zależna od doładowania. Pod koniec strony: doładowania:
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

Dzięki jakoś tą informację na stronie przeoczyłem, widziałem tylko ceny, a
nie czas ważności.

WĂłdz

niu-mobile - ważność konta