niusy z BPH

Data: 2012-07-18 20:27:13
Autor: Adam S.
niusy z BPH
Jesli ktoś miał ochotę przenieść tam konto i wpływy może przy okazji założyć lokate na 7% na 3mce. Max kwota z tego co pamiętam to 40 KPLN
Poza tym transakcje zagraniczne przy użyciu  Visa payWave przeliczane są z waluty transakcj bezpośrenio na pln. Z tym że niestety doliczane jest 2 procent prowizji.

pozd
as

Data: 2012-07-19 00:57:24
Autor: Robert Tomasik
niusy z BPH
Użytkownik "Adam S." <drakan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50070001$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tym, ze sugerowałbym ostrożność i sparwdzenie, czy owe 7% jest gwarantowane. Niby pierdoła, ale wiosną pracownica banku namówiła mnie na super ofertę z lokatą bodaj 4,3% zamiast standardowego 4,0% . Tyle, ze to 4,3 jakoś automagicznie po kilku tygodniach przeszło na 4%. I tak bym skorzystał, więc nie chciało mi się pieniaczyć, ale nienajlepiej świadczy to o rzetelności, więc zalecałbym ostrzożność i upewnienie się na ile ta oferta jest trwała.

niusy z BPH