nju - co to

Data: 2013-04-30 12:55:36
Autor: adresss
nju - co to
Czesc

czy nju to jest wlasnie tani brand Orange?

nju.pl ...twoja przegladarka nie jest obslugiwana Fire 3.x....wiec
rezygnuje...i nagle mozna wyswietlac strony. wQ mnie takie podejscie
powinni tak robic strony aby byly bez wodotryskow/orgazmotronow.

--
ThinkXtra

Data: 2013-04-30 12:31:45
Autor: Waldek Godel
nju - co to
Dnia Tue, 30 Apr 2013 12:55:36 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

[...]

z ciekawości - za co dostałeś bana na google?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-04-30 17:37:52
Autor: Czarek
nju - co to

W dniu 2013-04-30 13:31, Waldek Godel napisał/a:
[...]

Pewnie jego przeglądarka Google nie obsługuje...

--
Czarek

Data: 2013-05-03 14:08:06
Autor: Diabełson
nju - co to
W dniu 2013-04-30 13:31, Waldek Godel pisze:
[...]

Dobrze, że nie piszesz o "dysguglii" :)
A tak w ogóle to cię lubie

Data: 2013-04-30 23:19:23
Autor: K
[...]

[...]