nju konto po wieki

Data: 2015-03-04 16:23:40
Autor: Ministerstwo Propagandy
nju konto po wieki
dołądowałem konto w nju ,ale gdy próbuję sprawdzac stan konta *127*1#
pokazuje mi sę ważność 9 dni, a nie po wieki... co jest grane?

Data: 2015-03-04 21:00:43
Autor: KS
nju konto po wieki
W dniu 2015-03-04 o 16:23, Ministerstwo Propagandy pisze:
dołądowałem konto w nju ,ale gdy próbuję sprawdzac stan konta *127*1#
pokazuje mi sę ważność 9 dni, a nie po wieki... co jest grane?

Sprawdzam u siebie i napisane jest środki ważne bezterminowo.

--
Krzysiek

Data: 2015-03-04 21:39:26
Autor: Ministerstwo Propagandy
nju konto po wieki
OK, wszystko gra, dzięki
trzeba było sporo poczekać...

Data: 2015-03-04 21:40:27
Autor: Ministerstwo Propagandy
nju konto po wieki
miałbym jeszcze pytanie, czy taki pakiet internetu 1GB to dużo czy mało,
jakieś wyszukiwania google, mapa, poczta ?

Data: 2015-03-04 21:56:07
Autor: AL
nju konto po wieki
On 2015-03-04 21:40, Ministerstwo Propagandy wrote:
miałbym jeszcze pytanie, czy taki pakiet internetu 1GB to dużo czy mało,
jakieś wyszukiwania google, mapa, poczta ?

jak nie będziesz zaglądał na YT - to wystarczy spokojnie.

Data: 2015-03-08 00:08:32
Autor: adamschodowy
nju konto po wieki
miałbym jeszcze pytanie, czy taki pakiet internetu 1GB to dużo czy mało,
jakieś wyszukiwania google, mapa, poczta ?

jak nie będziesz zaglądał na YT - to wystarczy spokojnie.

yhy, a wyobraz sobie taka sytuacje jak uzywanie gpsa w aucie ale nie z googlowską mapą a z warstwa zdjeć satelitarnych.
notabene, znacznie lepiej daje orientację w terenie niż mapa, z oczywistych względów.
no więc jak kiedyś zmierzyłem, przejechanie ok 300km w takim trybie pobrało ok 800MB danych. 4-5 godzin.

Data: 2015-03-08 19:48:48
Autor: AL
nju konto po wieki
On 2015-03-08 00:08, adamschodowy wrote:
[...]

kiedyś można było ściągnąć mapy google off-line interesujacego obszaru.

(nie potrafię teraz tej funkcji znaleźć - pewnie usunęli podczas aktualizacji)

Data: 2015-03-09 15:10:27
Autor: Pawel Muszynski
nju konto po wieki
W dniu 2015-03-08 o 19:48, AL pisze:
On 2015-03-08 00:08, adamschodowy wrote:
[...]

Ale z warstwą zdjęć? Jesteś pewien?

Paweł

Data: 2015-03-09 17:47:23
Autor: AL
nju konto po wieki
On 2015-03-08 00:08, adamschodowy wrote:
[...]

no nie jestem pewien - bo nie potrafię znaleźć tej opcji w najnowszej wersji.

Do nawigacji używam zawsze off-line (wyjatkiem jest w PL yanosik pracujacy w tle).  Navi googla aby uzywac musialbym byc mocno zdesperowany :)

Data: 2015-03-09 18:41:21
Autor: Shrek
nju konto po wieki
On 2015-03-09 17:47, AL wrote:

Do nawigacji używam zawsze off-line (wyjatkiem jest w PL yanosik
pracujacy w tle).  Navi googla aby uzywac musialbym byc mocno
zdesperowany :)

Zawsze mi się wydawało, że trzeba być zdesperowanym żeby używać yanosika jak navi. Znaczy da się, ale raczej słaby jest i już właśnie Google wychodzi na lepsze.

Shrek

Data: 2015-03-09 18:48:36
Autor: J.F.
nju konto po wieki
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości
On 2015-03-09 17:47, AL wrote:
[...]

Hm, czy taki slaby ... mam wrazenie ze przyzwoity, i w dodatku uwzglednia aktualne korki.
Dla porownania to by trzeba dwoch podobnych kierowcow, aby przejechali trase.

Oczywiscie ma wszystkie wady nawigacji on-line, a w dodatku to jednak nie byl od poczatku program do nawigacji, wiec i pare niedorobek.
Ale trasy wybiera IMO dosc rzetelnie ...

J.

Data: 2015-03-09 19:19:20
Autor: ...:::WISKOLER:::...
nju konto po wieki
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
naskrobał(a):

Oczywiscie ma wszystkie wady nawigacji on-line, a w dodatku to jednak nie byl od poczatku program do nawigacji, wiec i pare niedorobek.
Ale trasy wybiera IMO dosc rzetelnie ...

A mnie rosprasza jego funkcja potwierdzania każdego komunikatu o miśkach na drodze, ja mam się zajmować kierownica i przyległościami a nie
potwierdzeniem czy fotopstryk stoi jeszcze tam gdzie go zaparkowali goście
od inspekcji transportu.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

Data: 2015-03-09 22:01:20
Autor: AL
nju konto po wieki
On 2015-03-09 19:19,  ...:::WISKOLER:::... wrote:
[...]

nie musisz potwierdzac, po 5 sek (chyba to się ustawia nawet w opcjach) komunikat sam znika.
Jeśli aplikacja dziala w tle - to yanosik rowniez icdzie dalej do tla.

Denerwuja mnie natomiast dowcipnisie, ktorzy co kilometr wciskaja 'uwaga - inne niebezpieczenstwo', 'zatrzymany pojazd' czy falszywe ostrzezenia (tak z nudow).

Data: 2015-03-09 22:06:03
Autor: Shrek
nju konto po wieki
On 2015-03-09 22:01, AL wrote:

nie musisz potwierdzac, po 5 sek (chyba to się ustawia nawet w opcjach)
komunikat sam znika.
Jeśli aplikacja dziala w tle - to yanosik rowniez icdzie dalej do tla.

Z tym, że niepotwierdzanie to jak bycie pijawką na torrentach;)

Denerwuja mnie natomiast dowcipnisie, ktorzy co kilometr wciskaja 'uwaga
- inne niebezpieczenstwo', 'zatrzymany pojazd' czy falszywe ostrzezenia
(tak z nudow).

IMHO spora część nie robi tego z nudów, tylko przypadkiem wciska - zdaje się że nie ma pytania o potwierdzenia. Za to ludziki co zgłaszają unieruchomione pojazdy w zatoczkach...

Data: 2015-03-09 22:07:17
Autor: Shrek
nju konto po wieki
On 2015-03-09 17:47, AL wrote:
[...]

Może się zmieniło, ale dawniej nie ogarniał bardziej skomplikowanych skrzyżowań - znaczy wyświetlał dobrze, ale jakby słuchać co mówił, to po ekranach dzwiękochłonnych trzebaby jeździć:)

Shrek.,

Data: 2015-03-09 22:55:12
Autor: J.F.
nju konto po wieki
Dnia Mon, 09 Mar 2015 22:07:17 +0100, Shrek napisał(a):
On 2015-03-09 18:48, J.F. wrote:
[...]

A to byc moze - ja sobie zawsze wole popatrzec.
Ale raczej dobrze prowadzi, tylko cos kojarze, ze fonia moze troche
mylic.

J.

Data: 2015-03-09 19:10:46
Autor: AL
nju konto po wieki
On 2015-03-09 18:41, Shrek wrote:
On 2015-03-09 17:47, AL wrote:

[...]

dlatego napisalem - pracującego w tle.
Jego funcka to krzyczec, gdy jest jakas przeszkoda, zagrozenie jak i czychajace na moja kase miski ;)

Data: 2015-03-09 22:57:05
Autor: Shrek
nju konto po wieki
On 2015-03-09 19:10, AL wrote:

dlatego napisalem - pracującego w tle.
Jego funcka to krzyczec, gdy jest jakas przeszkoda, zagrozenie jak i
czychajace na moja kase miski ;)

Więc nie używasz jako nawigacji.

Shrek

Data: 2015-03-09 18:53:16
Autor: J.F.
nju konto po wieki
Użytkownik "adamschodowy"  napisał w wiadomości
[...]

No coz, obszar 300km dlugi, w duzej rozdzielczosci - swoje wazy.
Ale ... naprawde uzywasz ze zdjeciami ? W czasie jazdy samochodem to raczej bezsensowne.
Yanosik z pokazywaniem map wyrobilby sie chyba w kilkunastu MB.

J.

nju konto po wieki