W dniu 2014-12-29 o 20:51, Pawel G. pisze:
Witam,
Jest sobie problem techniczny (nawet wydawało mi się, że błahy, oj ja głupi): nie działa dzwonienie z sieci stacjonarnych na numer przeniesiony z upadłego mBanku. Piszę zgłoszenie techniczne przez ich panel... za parę dni "ubite" bez odzewu. Piszę reklamację, za parę dni "ubita" jw.. Piszę reklamację na reklamację i otrzymuję w końcu odpowiedĽ, że owszem mog± to naprawić (nawet w 48h!), ale tylko jak zgłoszę przez ich infolinię, koszt zgłoszenia... 5PLN... WTF?!
Czy naprawdę teraz jedyna droga zgłaszania problemów technicznych w Orange/Nju to jest droga płatna?? I to jest zgodne z "jakim¶" prawem? O_o Zadałem to pytanie prezesowi UKE, ale "jak w studnię".
Od 25 grudnia za infolinię nie mog± ż±dać więcej niż za zwykł± rozmowę według cennika taryfy.
http://dziennikustaw.gov.pl/du/2014/827/1
Orange się dostosowało już.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/beda-tansze-polaczenia-z-infolinia-orange,2,3,32082.html
--
Irokez
|