|
Data: 2014-12-29 22:31:51 |
Autor: dizel |
nju mobile reklamacja... tylko za 5PLN??!! |
On Mon, 29 Dec 2014 20:51:59 +0100, "Pawel G." <ch03@op.pl> wrote:
Witam,
Jest sobie problem techniczny (nawet wydawało mi się, że błahy, oj ja głupi): nie działa dzwonienie z sieci stacjonarnych na numer przeniesiony z upadłego mBanku. Piszę zgłoszenie techniczne przez ich panel... za parę dni "ubite" bez odzewu. Piszę reklamację, za parę dni "ubita" jw.. Piszę reklamację na reklamację i otrzymuję w końcu odpowiedĽ, że owszem mog± to naprawić (nawet w 48h!), ale tylko jak zgłoszę przez ich infolinię, koszt zgłoszenia... 5PLN... WTF?!
Czy naprawdę teraz jedyna droga zgłaszania problemów technicznych w Orange/Nju to jest droga płatna?? I to jest zgodne z "jakim¶" prawem? O_o Zadałem to pytanie prezesowi UKE, ale "jak w studnię".
Trudno powiedzieć, ale może być taka możliwo¶ć że konsultant wprowadza
w bł±d w tym przypadku.
Możesz zadzwnić z innej sieci. Nr to 690 610 610
W dobie no limit taniej wyjdzie niż te 5zł
Pozdrawiam
|
|
|
Data: 2014-12-30 00:35:08 |
Autor: animka |
nju mobile reklamacja... tylko za 5PLN??!! |
W dniu 2014-12-29 22:31, dizel pisze:
On Mon, 29 Dec 2014 20:51:59 +0100, "Pawel G." <ch03@op.pl> wrote:
Witam,
Jest sobie problem techniczny (nawet wydawało mi się, że błahy, oj ja
głupi): nie działa dzwonienie z sieci stacjonarnych na numer
przeniesiony z upadłego mBanku. Piszę zgłoszenie techniczne przez ich
panel... za parÄ™ dni "ubite" bez odzewu. PiszÄ™ reklamacjÄ™, za parÄ™ dni
"ubita" jw.. Piszę reklamację na reklamację i otrzymuję w końcu
odpowiedź, że owszem mogą to naprawić (nawet w 48h!), ale tylko jak
zgłoszę przez ich infolinię, koszt zgłoszenia... 5PLN... WTF?!
Czy naprawdę teraz jedyna droga zgłaszania problemów technicznych w
Orange/Nju to jest droga płatna?? I to jest zgodne z "jakimś" prawem?
O_o Zadałem to pytanie prezesowi UKE, ale "jak w studnię".
Trudno powiedzieć, ale może być taka możliwość że konsultant wprowadza
w błąd w tym przypadku.
Możesz zadzwnić z innej sieci. Nr to 690 610 610
W dobie no limit taniej wyjdzie niż te 5zł
Albo w panelu użytkownika na stronie internetowej, zgłoszenie do BOK albo reklamacja.
Szybciej odpiszą na maila (jeśli widnieje u nich w systemie).
--
animka
|
|
|
Data: 2014-12-30 19:06:11 |
Autor: Grzexs |
nju mobile reklamacja... tylko za 5PLN??!! |
Jest sobie problem techniczny (nawet wydawało mi się, że błahy, oj ja
głupi): nie działa dzwonienie z sieci stacjonarnych na numer
przeniesiony z upadłego mBanku. Piszę zgłoszenie techniczne przez ich
panel... za parÄ™ dni "ubite" bez odzewu. PiszÄ™ reklamacjÄ™, za parÄ™ dni
"ubita" jw.. Piszę reklamację na reklamację i otrzymuję w końcu
odpowiedź, że owszem mogą to naprawić (nawet w 48h!), ale tylko jak
zgłoszę przez ich infolinię, koszt zgłoszenia... 5PLN... WTF?!
[…]
Albo w panelu użytkownika na stronie internetowej, zgłoszenie do BOK
albo reklamacja.
Szybciej odpiszą na maila (jeśli widnieje u nich w systemie).
Dziwne, ale gdy przenosiłem numer z mBanku (ale do playa) miałem podobnie. Po prostu poszedłem do salonu i zgłosiłem. Może też idź do salonu Orange?
A jak już nic nie pomoże, to przenieś „na chwilę” numer do innego operatora i „wróć”, gdy wygadasz środki, jakie ci dadzą za przeniesienie.
To ćwiczyłem z inną kartą, nie chciało już mi się kopać z koniem i zrobiłem w ten sposób.
--
Grzexs
|
|
|
Data: 2014-12-30 19:28:38 |
Autor: dizel |
nju mobile reklamacja... tylko za 5PLN??!! |
On Tue, 30 Dec 2014 19:06:11 +0100, Grzexs <gwtx@usun-to.tlen.pl>
wrote:
Dziwne, ale gdy przenosiłem numer z mBanku (ale do playa) miałem podobnie. Po prostu poszedłem do salonu i zgłosiłem. Może też idĽ do salonu Orange?
Salony Orange nie obsługuj± klientów nju, więc nic się nie wskóra.
Co¶ za co¶ płacisz mniej za usługi, a jak będzie jaki¶ problem to albo
radĽ sobie sam albo dołóż do interesu.
Pozdrawiam
|
|