nju mobile reklamacja... tylko za 5PLN??!!

Data: 2014-12-31 11:16:05
Autor: Pawel G.
nju mobile reklamacja... tylko za 5PLN??!!
Witam,

<szok>
Oooo... jednak skarga do prezesa UKE zadziałała. Właśnie miałem telefon z NJU/Orange, że UKE "interweniowało" i już ktoś koło tego "biega". Niniejszym dziękuję Panu prezesowi za interwencję. Czekam na "(po/na)prawę".
</szok>

Paweł

Data: 2014-12-31 11:50:34
Autor: Ghost

Użytkownik "Pawel G."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m80id3$qgi$1@news.supermedia.pl...

[...]

Żaden szok, ten urząd działa i to skutecznie, tez ich "użyłem" w starciu tepsą. Z tym, że u mnie była to kwestia zrobienia przez tepsę inwestycji w postaci wkopania kabla. Po interwencji poszło gładko.

nju mobile reklamacja... tylko za 5PLN??!!