nju - pakiety internetowe

Data: 2013-06-22 02:11:27
Autor: Titus Atomicus
nju - pakiety internetowe
Witam
Czy ktos juz tego korzystal.
Wlasnie chcialem zamowic 350MB ze swojego konta, przez www.
W 'moje konto' klikam w 'dodatkowe pakiety danych' -> 'w kraju'.
I... nic
Znaczy, pojawia sie komunikat:
'Brak uslug spelniajacych warunki.'
:-(
I co teraz?
Nadmieniam, ze jeszcze nie wykorzystalem tego pierwszego 1GB.
Myslalem, ze te pakiety mozna wykupywac niezaleznie, a wychodzi na to, ze to tylko sposob na przyspieszenie po przekroczeniu 1GB.
--
TA

Data: 2013-06-22 08:23:38
Autor: Klebespachtel
nju - pakiety internetowe
W dniu 2013-06-22 02:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Masz już przeniesiony lub docelowy numer czy tymczasowy numer z taryf± nju zerowy?

Data: 2013-06-27 22:46:39
Autor: Titus Atomicus
nju - pakiety internetowe
In article <kq3ft7$7md$1@node2.news.atman.pl>,
 Klebespachtel <fake_1234xyz@o2.pl> wrote:

> [...]
> ze to tylko sposob na przyspieszenie po przekroczeniu 1GB.

Masz już przeniesiony lub docelowy numer czy tymczasowy numer z taryf± nju zerowy?

Nie.
Mam od miesiaca normalny numer. Ostatecznie wlaczylem ten pakiet, wchodzac kodem *127# itd
Inne kanaly nie dzialaja.
U kolegi, ktory migrowal z innego operatora i tez ma juz przeniesiony numer - podobnie.
--
TA

nju - pakiety internetowe