nju w roamingu

Data: 2013-06-16 13:52:42
Autor: Janusz
nju w roamingu
Witam,

Korzystał już ktoś z nju abonament w roamingu? Kilka pytań:

1/ Działa wszystko ok? Żadnych problemów?
2/ Kraje takie same, jak Orange?
3/ Sposób łączenia jak w klasycznym abonamencie, czy call back?

Dzięki z góry za info. Niebawem czas wakacji, wolę się upewnić, czy nie czekają mnie jakieś niespodzianki :-)

Janusz

Data: 2013-06-17 18:29:27
Autor: Pszemol
nju w roamingu
"Janusz" <grupa.dyskusyjna@taunet.pl> wrote in message news:60a7ea05-8959-4927-83bc-8ef245debcf7googlegroups.com...
[...]

A jakie odpowiedzi na te trzy pytania dostałeś w BOKu?

Data: 2013-06-20 01:35:25
Autor: Janusz
nju w roamingu
Hm, raczej trudno będzie uzyskać z BOK miarodajną informację, czy użytkownicy niu buzz mają problemy z roamingiem...

Data: 2013-06-20 06:48:59
Autor: Pszemol
nju w roamingu
"Janusz" <grupa.dyskusyjna@taunet.pl> wrote in message news:47894da3-cd41-4dc5-b833-4f9fa2d28341googlegroups.com...
Hm, raczej trudno będzie uzyskać z BOK miarodajną informację, czy użytkownicy niu buzz mają problemy z roamingiem...

Owszem, ale pozostałe pytania chyba BOK jest najlepszym źródłem informacji.

nju w roamingu