nju- watpliwosci

Data: 2013-06-01 12:05:18
Autor: p47
nju- watpliwosci
PobieĹźnie przejrzałem ofertę nju,- wydaje się być interesująca, ale mam   nast. wątpliwości:
1.czy w umowie abonamentu za 29 zł (tj. na rozmowy) jesli ściągnie się nawet mała ilość danych to automatycznie rozumiane będzie jako zawarcie dodatkowej umowy za 18 zł na 1 GB danych?
Czyli, innymi, słowami,- czy możliwe jest tez ściąganie danych w ramach umowy za max. 29 zł, a jeśli tak to w jakiej cenie?
2.w cennikach podawane są stawki nie tylko za SMS-y wychodzące, ale takĹźe za SMS-y przychodzące??? i to z niektĂłrych  numerĂłw całkiem kosztowne, bo nawet za 35 zł;- co to za dziwo i jak to wyłączyć?
3. czy wiadomo, czy można przenieść numer do nju abonamentowego z umowy na kartę?
Jeśli tak, czy ta umowa musi być w pełni aktywna, czy tez wystarczy, aby aktualnie aktywne były jedynie rozmowy przychodzące (konkretnie dot. to umowy na kartę w Virgin- Mobile)?

Data: 2013-06-01 12:26:51
Autor: J.F.
nju- watpliwosci
Dnia Sat, 01 Jun 2013 12:05:18 +0200, p47 napisał(a):
Pobieżnie przejrzałem ofertę nju,- wydaje się być interesująca, ale mam   nast. wątpliwości:
1.czy w umowie abonamentu za 29 zł (tj. na rozmowy) jesli ściągnie się

To nie jest abo na 29zl. Za rozmowy zaplacisz tyle ile wygadasz - nie
wiecej niz 29 zl. Minimalna faktura 9 zl.

nawet mała ilość danych to automatycznie rozumiane będzie jako zawarcie dodatkowej umowy za 18 zł na 1 GB danych?

Masz tam osobny cennik za transmisje danych. I znow ta sama zasada - nie wiecej niz 18zl.

Aczkolwiek ... nie rozumiem po co te pakiety ..

2.w cennikach podawane są stawki nie tylko za SMS-y wychodzące, ale także za SMS-y przychodzące??? i to z niektórych  numerów całkiem kosztowne, bo nawet za 35 zł;- co to za dziwo i jak to wyłączyć?

Przeciez to juz wszyscy maja - zapisujesz sie do naciagacza, a on ci
wysyla platne smsy. A jak zablokowac ... dobre pytanie.

[...]

No to chyba normalnie - idziesz do nju, zalatwiasz wszystko, a reszta
cie nie interesuje. Moze byc potrzebna rejestracja numeru VM na wlasne
nazwisko.

J.

Data: 2013-06-01 09:18:46
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:o008hw0nv2nu.dh4ttvtosbb3.dlg40tude.net...
Masz tam osobny cennik za transmisje danych.
I znow ta sama zasada - nie wiecej niz 18zl.

Aczkolwiek ... nie rozumiem po co te pakiety ..

18zł jest za 1GB. Potem jest już dopłata, więc można wydać więcej niż 18zł.

?? :-)

Data: 2013-06-01 16:22:05
Autor: Liwiusz
nju- watpliwosci
W dniu 2013-06-01 16:18, Pszemol pisze:
[...]

Nie ma dopłaty, a 18zł jest za użycie 100mb, potem jest już za free.

--
Liwiusz

Data: 2013-06-01 16:22:29
Autor: Liwiusz
nju- watpliwosci
W dniu 2013-06-01 16:22, Liwiusz pisze:
[...]

Właściwie to 19zł.

--
Liwiusz

Data: 2013-06-01 13:08:41
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:kod03b$a00$2node2.news.atman.pl...
[...]

Mówimy o kliencie który chce wiecej internetu niż 1 GB.
Zapłaci on więcej niż te 18 czy 19zł, bo powyżej 1GB jest "lejek".

Data: 2013-06-02 16:23:34
Autor: JoteR
nju- watpliwosci
"Pszemol" napisał:

[...]

Chyba pomieszałeś pojęcia. Tzw. "lejek" oznacza, że delikwentowi nie są naliczane dalsze opłaty, za to transmisja spada mu do jakiejś śmiesznej (jak na dzisiejsze czasy) wartości. Nie wiem i nie chcę wiedzieć jak to wygląda w "nju", ale jeśli - jak napisałeś - ów "lejek" jest, to klient nie zapłaci więcej. A jeśli zapłaci, to znaczy - "lejka" nie ma.

JoteR

Data: 2013-06-03 14:12:52
Autor: J.F
nju- watpliwosci
Użytkownik "JoteR"  napisał w wiadomości
"Pszemol" napisał:
[...]

A nju twierdza ze po 100MB i 19 zl przestaje placic wiecej, a ograniczaja transmisje dopiero po 1GB.

Mowa od poczatku byla raczej o sporadycznym korzystaniu, tym niemniej jak ktos chce wiecej niz ten 1GB, to powinien sie chyba zainteresowac pakietami, a wtedy ... trafia na wielka niewiadoma nieopisana przez Orange :-)

J.

Data: 2013-06-03 18:24:25
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:51ab5643$0$1267$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Chodziło mi o to, że ktoś, kto chce więcej niż 1GB nie będzie się godził
na lejek tylko dopłaci i kupi sobie "pakiet".

Data: 2013-06-04 10:40:09
Autor: J.F
nju- watpliwosci
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
[...]

Pakiet duzy ma 700MB.

A dalej niewiadoma - mozna dokupic drugi w abo czy nie, po 700MB zatrzyma , czy placimy w/g cennika, tzn znow 19zl za 1GB ?

J.

Data: 2013-06-04 08:53:42
Autor: Maciej Bebenek
nju- watpliwosci
[...]

Maksymalnie 5 pakietów w okresie rozliczeniowym. Pakiet się kończy, nie
uruchamiasz nowego, włączają się zasady ogólne (19 zł za 1 GB).

Data: 2013-06-01 13:20:36
Autor: p47
nju- watpliwosci
W dniu 2013-06-01 12:26, J.F. pisze:
[...]

To jasne,- pisałem skrótowo.

[...]

Czyli potwierdzasz moje podejrzenie, że ściągniecie nawet niewielkich ilości danych powoduje, ze OBOK naliczania rozmów w ramach umowy od 9 złdo 29 zł na rozmowy rozpoczyna się dodatkowe naliczanie tych danych w ramach równoległej umowy na dane. Czy to jest istotnie naliczanie DO 18 zł,- skoro te 18 zł podano jako cenę pakietu 1 GB?

[...]

W tym rzecz, ze nie bardzo jest jak "iść" do nuju, a na pytania internetowe odpowiada jak papuga chyba automat ;-)

Data: 2013-06-01 13:29:16
Autor: zgred
nju- watpliwosci
W dniu 2013-06-01 13:20, p47 pisze:

[...]

To może być właśnie ten "pies pogrzebany". :) Dzięki za ostrzeżenie. Moje ostatnie telefony (stare Sony-Ericsson) mają "nie do uniknięcia" wywołanie internetu przez przypadkowe naciśnięcie któregoś z hotkeys.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-01 14:48:16
Autor: ToMasz
nju- watpliwosci
W dniu 01.06.2013 13:29, zgred pisze:
[...]

jeśli nie używasz internetu, to usuń informacje z telefonu, dzięki którym wie w jaki sposób łączyć się z internetem. Wtedy przypadkowe włączenie przeglądarki zamiast strony google wywali błędy

ToMasz

Data: 2013-06-01 14:59:18
Autor: dizel
nju- watpliwosci
On Sat, 01 Jun 2013 13:29:16 +0200, zgred <zgred@empty.com> wrote:

[...]

Wg mnie to ktoś tu pisze nieprawdę. Po to są pakiety kwotowe żeby za
dużo nie zapłacić. Stawka za net wychodzi 19gr/1MB jeśli ktoś
wykorzysta wg cennika dobijając do progu czyli niecałe 100MB wtedy nic
więcej nie zapłaci, jeśli natomiast wykorzysta na przykład tylko 5MB
to zapłaci za te 5MB tylko wg cennika, a nie całe 19zł.
Wszystko idzie wg cennika do progów kwotowych czyli w tym przypadku
również net 1MB kosztuje 19gr. Widzę że część ludzi dalej nie rozumie
tej oferty.
Zresztą cytat z artykułu na telepolis:
"Obowiązuje prosta zasada: do osiągnięcia kwot maksymalnych,
poszczególne rodzaje usług są rozliczane zgodnie z cennikiem. Po
osiągnięciu kwoty maksymalnej dalsze korzystanie z usługi jest
bezpłatne, a liczba minut, SMS-ów i połączeń z Internetem nie jest
limitowana z zastrzeżeniem, że po wykorzystaniu 1 GB na transmisję
danych prędkość transmisji zostanie ograniczona"

Pozdrawiam

Data: 2013-06-01 15:24:01
Autor: dizel
nju- watpliwosci
Najprościej to tak:
- stawka za 1MB to 19gr więc
za pierwsze 100MB płacimy zgodnie z cennikiem, póżniej dostajemy 1GB z
lejkiem.
Jeśli wykorzystamy tylko na przykład 5 MB płacimy wg cennika za 5MB.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-01 20:29:45
Autor: J.F.
nju- watpliwosci
Dnia Sat, 01 Jun 2013 13:20:36 +0200, p47 napisaů(a):
W dniu 2013-06-01 12:26, J.F. pisze:
nawet maůa iloúă danych to automatycznie rozumiane bćdzie jako zawarcie
dodatkowej umowy za 18 zů na 1 GB danych?
Masz tam osobny cennik za transmisje danych.
I znow ta sama zasada - nie wiecej niz 18zl.
Aczkolwiek ... nie rozumiem po co te pakiety ..
Czyli potwierdzasz moje podejrzenie, ýe úciŕgniecie nawet niewielkich iloúci danych powoduje, ze OBOK naliczania rozmów w ramach umowy od 9 zůdo 29 zů na rozmowy rozpoczyna sić dodatkowe naliczanie tych danych w

Obok jak obok - niewiele sciagasz to niewiele placisz.
Czyli np:
-malo rozmow i malo danych - 9zl.
-duzo rozmow i malo danych -  ile tam wyjdzie za te dane, miedzy 29 a
48 -malo rozmow i duzo danych - ile tam wyjdzie za rozmowy, miedzy 19 a
48

ramach równolegůej umowy na dane. Czy to jest istotnie naliczanie DO 18 zů,- skoro te 18 zů podano jako cenć pakietu 1 GB?

5.1. Za korzystanie z przesyůu danych, w kaýdym cyklu rozliczeniowym,
naliczana jest opůata zgodna
z Cennikiem usůug nju mobile do wysokoúci 19 zů (ĽLimit danychĄ). Po
przekroczeniu 19 zů opůata za transfer danych nie jest naliczana
5.2. Po przekroczeniu 1 GB prćdkoúă transferu danych jest ograniczana
do 16 kb/s.
5.3. Niewykorzystane úrodki z limitu przesyůu danych nie przechodzŕ na
kolejny okres rozliczeniowy.
5.4. Abonent nie moýe zrezygnowaă oraz nie moýe modyfikowaă
przyznanego limitu danych.
5.5. W ramach przyznanego limitu naliczanie iloúci przesyůu danych
nastćpuje co 100kb, dane wysyůane i odbierane rozliczane sŕ ůŕcznie.

Tak czy inaczej:
a) malo danych to mala doplata,
b) jak sie wiecej gada, i troche transmituje to bedzie doplata.
c) mozna sobie dokupic pakiet za 5zl ... tylko ciekawe co po jego
wyczerpaniu.

J.

Data: 2013-06-01 13:38:03
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:h23yj8yr51b4$.1pu21yppzqm6v$.dlg40tude.net...
[...]

W pierwszym przykladzie zapomniaůeú do 9zů doliczyă ile tam wyjdzie za te dane.

Data: 2013-06-01 21:07:23
Autor: Liwiusz
nju- watpliwosci
W dniu 2013-06-01 20:38, Pszemol pisze:
[...]

9zů to minimalna wartoúă rachunku z wszystkich usůug (voice, data, sms), a nie tylko z voice.

Zatem 5zů voice + 4zů data da 9zů rachunku.

--
Liwiusz

Data: 2013-06-01 21:21:14
Autor: J.F.
nju- watpliwosci
Dnia Sat, 1 Jun 2013 13:38:03 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Obok jak obok - niewiele sciagasz to niewiele placisz.
Czyli np:
-malo rozmow i malo danych - 9zl.

W pierwszym przykladzie zapomniałeś do 9zł doliczyć ile tam wyjdzie za te dane.

Nie, nie zapomnialem.

Jedyna watpliwosc mozna miec po wykupieniu pakietu - 9+pakiet, czy
pakiet wchodzi w te 9zl.

J.

Data: 2013-06-01 19:51:18
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:eytlini0hf94.1jdnkwvu3bsde$.dlg40tude.net...
[...]

Acha, to rozumiem. Myslałem ze 9zl to tylko voice.

Data: 2013-06-01 21:06:02
Autor: Maciej Bebenek
nju- watpliwosci
p47 <karolakowie1@wp.pl> wrote:

[...]

Jakie podejrzenia? To jest wprost napisane w ofercie. Jeśli suma wszystkich
opłat przekroczy 9 zł, zaczyna się odliczanie
- voice do 29 zł
- SMS do 9 zł
- internetu do 19 zł

Data: 2013-06-01 14:50:20
Autor: dizel
nju- watpliwosci
On Sat, 01 Jun 2013 12:05:18 +0200, p47 <karolakowie1@wp.pl> wrote:

[...]

Wg mnie nie bo po to są progi kwotowe, zresztą 1GB kosztuje 19zł a nie
18.

Czyli, innymi, słowami,- czy możliwe jest tez ściąganie danych w ramach umowy za max. 29 zł, a jeśli tak to w jakiej cenie?

 Korzystasz z neta normalnie po stawce 19gr za 1MB jeśli przekroczysz
19 zł po tej stawce netu to więcej nie zapłacisz. Jeśli wykorzystasz
mniej- zapłacisz mniej, za tyle MB ile ściągnąłeś wg cennika. Żeby
zapłacić za net 19zł trzeba by ściągnąć niecałe 100MB danych. Jeśli
będzie mniej to mniej zapłacisz.

2.w cennikach podawane są stawki nie tylko za SMS-y wychodzące, ale także za SMS-y przychodzące??? i to z niektórych  numerów całkiem kosztowne, bo nawet za 35 zł;- co to za dziwo i jak to wyłączyć?

Pewnie jakieś usługi premium, w Orange można jakieś blokady założyć na
to z tego co wiem więc myślę że i w nju też się da.

3. czy wiadomo, czy można przenieść numer do nju abonamentowego z umowy na kartę?

Tak

Jeśli tak, czy ta umowa musi być w pełni aktywna, czy tez wystarczy, aby aktualnie aktywne były jedynie rozmowy przychodzące (konkretnie dot. to umowy na kartę w Virgin- Mobile)?

Trzeba by w Virgin dopytać jeśli wypuszczą numer ze swojej sieci z
zablokowanymi wychodzącymi to nie widzę problemu.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-01 15:19:26
Autor: Skylla
nju- watpliwosci

[...]

Przecież dowolne doładowanie, choćby za 5zł rozwiązuje problem.

Data: 2013-06-07 07:51:04
Autor: obsluga.nju
nju- watpliwosci
Witam

Chciałbym rozwiać wątpliwości, które zostały poruszone w tym wątku.

W ramach jednej umowy bezterminowej w ofercie "nju z rachunkiem" obowiązują trzy rodzaje "progów", po których dalsze połączenia są nielimitowane:
- Pierwszy odnosi się do rozmów, gdzie po wykorzystaniu 29 zł na połączenia dalsze rozmowy są nielimitowane.
- Drugi dotyczy SMS-ów. Po osiągnięciu kwoty 9 zł za wiadomości dalsze ich pisanie jest również nielimitowane.
- Ostatnią kwestią są połączenia internetowe. Tutaj za pierwsze 100 MB przetransferowanych danych opłata wynosi 19 zł. Następnie internet jest bez limitu, lecz po osiągnięciu 1 GB prędkość połączenia jest zmniejszana. Opłaty naliczane są równolegle i w ramach tych progów rachunek nie wyniesie więcej niż 57 zł.

Jeżeli próg nie zostanie osiągnięty, to opłata pobierana jest za faktyczne wykorzystanie środków. Dla przykładu: wykonujesz połączenia głosowe na kwotę 10 zł, nie wysłałeś żadnych SMSów i przetransferowałeś 1 MB danych, który kosztuje 19 gr, zapłacisz więc 10,19 zł. Jeżeli suma połączeń będzie mniejsza niż 9 zł, to rachunek będzie mimo wszystko wystawiony na kwotę 9 zł, ponieważ jest to opłata minimalna (nie jest ona naliczana w pierwszym niepełnym okresie rozliczeniowym).

W tej taryfie dostępne są pakiety internetowe (350 MB za 5 zł i 700 MB za 7 zł), które zawsze są wykorzystywane w pierwszej kolejności, przed wspomnianym wyżej progiem 19 zł. Co więcej, włączenie usługi powoduje wstrzymanie naliczania opłat w ramach standardowego rozliczenia oraz opłata za włączenie usługi zalicza się do minimalnej kwoty faktury w wysokości 9 zł. Pakiet wyłącza też ograniczenie prędkości po osiągnięciu podstawowego 1 GB transferu. W jednym okresie rozliczeniowym można włączyć maksymalnie 5 pakietów.

Wiadomości przychodzące, za które naliczana jest opłata to tak zwane "serwisy SMS MT". Można je łatwo zablokować. Wystarczy zarejestrować na stronie www.njumobile.pl konto dla danego numeru telefonu, przejść do usług i uruchomić "blokadę SMS MT".

Aby przenieść numer z innej sieci do nju, musi on być zarejestrowany i aktywny. Złożenie zamówienia możliwe jest poprzez naszą stronę internetową www.njumobile.pl.

Pozdrawiam
Mateusz
Obsługa nju

Data: 2013-06-07 17:44:03
Autor: wieslav
nju- watpliwosci

Użytkownik <obsluga.nju@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

 To może jeszcze poproszę o wyjasnienie kwestii połaczeń do takich
operatorów jak: Mobilking, Cyfrowy Polsat, Mbank mobile, Tu Biedronka,
Virgin itp....
Czy za takie połączenia będę płacił dodatkowo poza ofertą no limits, według
obowiązujących stawek czy też te połączenia wliczą się do No Limits?

[...]

 Czy to działa tylko w NJU z rachunkiem? Bo jakoś nie widzę w opcji na
kartę takiej pozycji do wyłączenia na swoim koncie?

I  jeszcze pytanie w imieniu kolegi: Właśnie się doczytałem w otrzymanym wraz z kartą cenniku, że "informacja o połączeniu oczekującym" jest płatna "jak za połączenie" czyli mam rozumieć, że jak będę prowadził rozmowę i ktoś się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację zapłacę 10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?

Pozdrawiam
Wieslav

Data: 2013-06-07 19:10:58
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"wieslav" <wieslav54@wp.pl> wrote in message news:kosvm8$4a8$1mx1.internetia.pl...
[...]

A czemu wnioskujesz że informacja "jak za połączenie" miała by być
poza jakimś limitem? Jak za połączenie, dla mnie, oznacze że zapłacisz
za to jak za połączenie :-) czyli jak nie przekroczyłeś limitu to zapłacisz
19gr a jak przekroczyłeś te 29zł to tylko te 29zł. Gdzie widzisz problem?

Co do pytania o Biedronki czy Mobile King - czemu doszukujesz się
czegoś, czego nie ma? Czy napisane jest że limit jest 29zł chyba że...
dzwonisz do numeru z Biedronki? Czy nie ma tak napisane, tylko że
jest limit 29zł i kropka? Bo jeśli to drugie to chyba sprawa jest jasna?

Data: 2013-06-08 08:27:42
Autor: wieslav
nju- watpliwosci

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:kotsib$5he$1dont-email.me...
[...]

Jak widać nie do końca:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66739&postdays=0&postorder=asc&start=15

Pozdrawiam
Wieslav

Data: 2013-06-08 11:09:49
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"wieslav" <wieslav54@wp.pl> wrote in message news:koujfh$8v8$1mx1.internetia.pl...
[...]

Widać? Naprawdę widać? :-)
Fajni są ludzie którzy wolą opierać się na informacjach z 2, 3 ręki
zamiast zadzwonić i dowiedzieć się u źródła, wprost od operatora w BOK.
Czemu nie zadzwonisz do mju i nie zadasz tego pytania samemu?
Napisz nam potem czego się dowiedziałeś z tej rozmowy... :-)

Data: 2013-06-08 16:17:34
Autor: Maciej Bebenek
nju- watpliwosci
[...]

dzwonisz do numeru z Biedronki? Czy nie ma tak napisane, tylko Ĺźe
jest limit 29zł i kropka? Bo jeśli to drugie to chyba sprawa jest jasna?

Jak widać nie do końca:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66739&postdays=0&postorder=asc&start=15

Sam napisałeś maila i dostałeś taką odpowiedź czy tak sobie trollujesz?

Data: 2013-06-08 20:33:23
Autor: wieslav
nju- watpliwosci

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:51b3591e$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

Sam napisałeś maila i dostałeś taką odpowiedź czy tak sobie trollujesz?

Czy umiesz czytać ze zrozumieniem? Przeczytaj wiec raz jeszcze ten wątek.... gdzie jeden z piszących wyraźnie mówi: ".....Co do ceny do wirtualnych operatorów, to wynosi ona 0,19 zł (potwierdzone w rozmowie z konsultantką na czacie) ...."
Ja też pisałem i pytałem. Odpowiedź brzmiała, że dodatkowych opłat do wirtualnych nie ma. Więc chciałem sie jednoznacznie dowiedzieć jak jest naprawdę.
A tutaj zaraz wyzywanie od trolli itp .......

Data: 2013-06-08 14:08:50
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"wieslav" <wieslav54@wp.pl> wrote in message news:kovu07$h76$1mx1.internetia.pl...
[...]

Liczy się to czego się samemu dowiesz w BOK a nie to co ktoś napisał
że się dowiedział, bo to jest informacja z tzw. 2 ręki, a więc niekoniecznie
prawdziwa... Przekłamanie może być celowe lub przypadkowe...

Zadzwoń do BOK i sam się dowiedz zamiast polegać na tej grupie czy
innych internetowych forach.

Data: 2013-06-08 18:49:55
Autor: Maciej Bebenek
nju- watpliwosci
[...]

No to po co cytujesz trolla?

Miś chciał zaistnieć z Katarzyną Figurą i tyle.

Data: 2013-06-21 10:46:53
Autor: obsluga.nju
nju- watpliwosci
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 17:44:03 UTC+2 użytkownik wieslav napisał:
> [...]

I  jeszcze pytanie w imieniu kolegi: Właśnie się doczytałem w otrzymanym wraz z kartą cenniku, że "informacja o połączeniu oczekującym" jest płatna "jak za połączenie" czyli mam rozumieć, że jak będę prowadził rozmowę i ktoś się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację zapłacę 10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?

W przypadku braku możliwości samodzielnego włączenia wspomnianej blokady zachęcam do skierowania zlecenia poprzez zakładkę "kontakt", po zalogowaniu się na koncie numeru. Usługa połączenia oczekującego nie jest dostępna w ofercie na kartę, natomiast w ofercie "nju z rachunkiem" sam komunikat informujący o próbie kontaktu jest bezpłatny. Zawieszenie pierwszego połączenia, w celu przeprowadzenia rozmowy "na drugiej linii", spowoduje naliczenie standardowej opłaty jak za połączenie, czyli 19 gr. Połączenia do operatorów wirtualnych również kosztują 19 gr za minutę i zaliczają się do promocji nielimitowanych rozmów.

Pozdrawiam
Mateusz
Obsługa nju

nju- watpliwosci