nju- watpliwosci

Data: 2013-06-07 07:51:04
Autor: obsluga.nju
nju- watpliwosci
Witam

Chciałbym rozwiać wątpliwości, które zostały poruszone w tym wątku.

W ramach jednej umowy bezterminowej w ofercie "nju z rachunkiem" obowiązują trzy rodzaje "progów", po których dalsze połączenia są nielimitowane:
- Pierwszy odnosi się do rozmów, gdzie po wykorzystaniu 29 zł na połączenia dalsze rozmowy są nielimitowane.
- Drugi dotyczy SMS-ów. Po osiągnięciu kwoty 9 zł za wiadomości dalsze ich pisanie jest również nielimitowane.
- Ostatnią kwestią są połączenia internetowe. Tutaj za pierwsze 100 MB przetransferowanych danych opłata wynosi 19 zł. Następnie internet jest bez limitu, lecz po osiągnięciu 1 GB prędkość połączenia jest zmniejszana. Opłaty naliczane są równolegle i w ramach tych progów rachunek nie wyniesie więcej niż 57 zł.

Jeżeli próg nie zostanie osiągnięty, to opłata pobierana jest za faktyczne wykorzystanie środków. Dla przykładu: wykonujesz połączenia głosowe na kwotę 10 zł, nie wysłałeś żadnych SMSów i przetransferowałeś 1 MB danych, który kosztuje 19 gr, zapłacisz więc 10,19 zł. Jeżeli suma połączeń będzie mniejsza niż 9 zł, to rachunek będzie mimo wszystko wystawiony na kwotę 9 zł, ponieważ jest to opłata minimalna (nie jest ona naliczana w pierwszym niepełnym okresie rozliczeniowym).

W tej taryfie dostępne są pakiety internetowe (350 MB za 5 zł i 700 MB za 7 zł), które zawsze są wykorzystywane w pierwszej kolejności, przed wspomnianym wyżej progiem 19 zł. Co więcej, włączenie usługi powoduje wstrzymanie naliczania opłat w ramach standardowego rozliczenia oraz opłata za włączenie usługi zalicza się do minimalnej kwoty faktury w wysokości 9 zł. Pakiet wyłącza też ograniczenie prędkości po osiągnięciu podstawowego 1 GB transferu. W jednym okresie rozliczeniowym można włączyć maksymalnie 5 pakietów.

Wiadomości przychodzące, za które naliczana jest opłata to tak zwane "serwisy SMS MT". Można je łatwo zablokować. Wystarczy zarejestrować na stronie www.njumobile.pl konto dla danego numeru telefonu, przejść do usług i uruchomić "blokadę SMS MT".

Aby przenieść numer z innej sieci do nju, musi on być zarejestrowany i aktywny. Złożenie zamówienia możliwe jest poprzez naszą stronę internetową www.njumobile.pl.

Pozdrawiam
Mateusz
Obsługa nju

Data: 2013-06-07 17:44:03
Autor: wieslav
nju- watpliwosci

Użytkownik <obsluga.nju@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

 To może jeszcze poproszę o wyjasnienie kwestii połaczeń do takich
operatorów jak: Mobilking, Cyfrowy Polsat, Mbank mobile, Tu Biedronka,
Virgin itp....
Czy za takie połączenia będę płacił dodatkowo poza ofertą no limits, według
obowiązujących stawek czy też te połączenia wliczą się do No Limits?

[...]

 Czy to działa tylko w NJU z rachunkiem? Bo jakoś nie widzę w opcji na
kartę takiej pozycji do wyłączenia na swoim koncie?

I  jeszcze pytanie w imieniu kolegi: Właśnie się doczytałem w otrzymanym wraz z kartą cenniku, że "informacja o połączeniu oczekującym" jest płatna "jak za połączenie" czyli mam rozumieć, że jak będę prowadził rozmowę i ktoś się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację zapłacę 10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?

Pozdrawiam
Wieslav

Data: 2013-06-07 19:10:58
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"wieslav" <wieslav54@wp.pl> wrote in message news:kosvm8$4a8$1mx1.internetia.pl...
[...]

A czemu wnioskujesz że informacja "jak za połączenie" miała by być
poza jakimś limitem? Jak za połączenie, dla mnie, oznacze że zapłacisz
za to jak za połączenie :-) czyli jak nie przekroczyłeś limitu to zapłacisz
19gr a jak przekroczyłeś te 29zł to tylko te 29zł. Gdzie widzisz problem?

Co do pytania o Biedronki czy Mobile King - czemu doszukujesz się
czegoś, czego nie ma? Czy napisane jest że limit jest 29zł chyba że...
dzwonisz do numeru z Biedronki? Czy nie ma tak napisane, tylko że
jest limit 29zł i kropka? Bo jeśli to drugie to chyba sprawa jest jasna?

Data: 2013-06-08 08:27:42
Autor: wieslav
nju- watpliwosci

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:kotsib$5he$1dont-email.me...
[...]

Jak widać nie do końca:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66739&postdays=0&postorder=asc&start=15

Pozdrawiam
Wieslav

Data: 2013-06-08 11:09:49
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"wieslav" <wieslav54@wp.pl> wrote in message news:koujfh$8v8$1mx1.internetia.pl...
[...]

Widać? Naprawdę widać? :-)
Fajni są ludzie którzy wolą opierać się na informacjach z 2, 3 ręki
zamiast zadzwonić i dowiedzieć się u źródła, wprost od operatora w BOK.
Czemu nie zadzwonisz do mju i nie zadasz tego pytania samemu?
Napisz nam potem czego się dowiedziałeś z tej rozmowy... :-)

Data: 2013-06-08 16:17:34
Autor: Maciej Bebenek
nju- watpliwosci
[...]

dzwonisz do numeru z Biedronki? Czy nie ma tak napisane, tylko Ĺźe
jest limit 29zł i kropka? Bo jeśli to drugie to chyba sprawa jest jasna?

Jak widać nie do końca:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66739&postdays=0&postorder=asc&start=15

Sam napisałeś maila i dostałeś taką odpowiedź czy tak sobie trollujesz?

Data: 2013-06-08 20:33:23
Autor: wieslav
nju- watpliwosci

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:51b3591e$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

Sam napisałeś maila i dostałeś taką odpowiedź czy tak sobie trollujesz?

Czy umiesz czytać ze zrozumieniem? Przeczytaj wiec raz jeszcze ten wątek.... gdzie jeden z piszących wyraźnie mówi: ".....Co do ceny do wirtualnych operatorów, to wynosi ona 0,19 zł (potwierdzone w rozmowie z konsultantką na czacie) ...."
Ja też pisałem i pytałem. Odpowiedź brzmiała, że dodatkowych opłat do wirtualnych nie ma. Więc chciałem sie jednoznacznie dowiedzieć jak jest naprawdę.
A tutaj zaraz wyzywanie od trolli itp .......

Data: 2013-06-08 14:08:50
Autor: Pszemol
nju- watpliwosci
"wieslav" <wieslav54@wp.pl> wrote in message news:kovu07$h76$1mx1.internetia.pl...
[...]

Liczy się to czego się samemu dowiesz w BOK a nie to co ktoś napisał
że się dowiedział, bo to jest informacja z tzw. 2 ręki, a więc niekoniecznie
prawdziwa... Przekłamanie może być celowe lub przypadkowe...

Zadzwoń do BOK i sam się dowiedz zamiast polegać na tej grupie czy
innych internetowych forach.

Data: 2013-06-08 18:49:55
Autor: Maciej Bebenek
nju- watpliwosci
[...]

No to po co cytujesz trolla?

Miś chciał zaistnieć z Katarzyną Figurą i tyle.

Data: 2013-06-21 10:46:53
Autor: obsluga.nju
nju- watpliwosci
W dniu piątek, 7 czerwca 2013 17:44:03 UTC+2 użytkownik wieslav napisał:
> [...]

I  jeszcze pytanie w imieniu kolegi: Właśnie się doczytałem w otrzymanym wraz z kartą cenniku, że "informacja o połączeniu oczekującym" jest płatna "jak za połączenie" czyli mam rozumieć, że jak będę prowadził rozmowę i ktoś się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację zapłacę 10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?

W przypadku braku możliwości samodzielnego włączenia wspomnianej blokady zachęcam do skierowania zlecenia poprzez zakładkę "kontakt", po zalogowaniu się na koncie numeru. Usługa połączenia oczekującego nie jest dostępna w ofercie na kartę, natomiast w ofercie "nju z rachunkiem" sam komunikat informujący o próbie kontaktu jest bezpłatny. Zawieszenie pierwszego połączenia, w celu przeprowadzenia rozmowy "na drugiej linii", spowoduje naliczenie standardowej opłaty jak za połączenie, czyli 19 gr. Połączenia do operatorów wirtualnych również kosztują 19 gr za minutę i zaliczają się do promocji nielimitowanych rozmów.

Pozdrawiam
Mateusz
Obsługa nju

nju- watpliwosci