njumobile

Data: 2014-05-20 18:42:55
Autor: animka
njumobile
Teraz dopiero zauważyłam, że njumobile to: Polska Telefonia Komorkowa CENTERTEL Sp. z o.o.
Czyli ta sieć komórkowa należy także do orange-tepsa?

--
animka

Data: 2014-05-20 18:52:50
Autor: J.F
njumobile
Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:llg0pn$r6o$1@node1.news.atman.pl...
Teraz dopiero zauważyłam, że njumobile to: Polska Telefonia Komorkowa CENTERTEL Sp. z o.o.
Czyli ta sieć komórkowa należy także do orange-tepsa?

Jak Ci wiecej powiem - nie tylko "nalezy" ale to dokladnie jest to samo co Orange-tepsa.
Marka taka wewnatrz firmy, jak np Heyah, czy dawniej Idea, a w sumie jak widac to i Orange :-)

J.

Data: 2014-05-21 01:24:46
Autor: animka
njumobile
W dniu 2014-05-20 18:52, J.F pisze:
[...]

Napatoczyło mi sie njumobile i pomyliłam toto z T Mobile.
Posta scancekowałam, ale widzę, ze jest dalej. W tym njumobile jak Ci ktoś podeśle sms-a czy mms-a to płacisz za to sporo forsy. Ale dziadostwo!
Zastanawiam się nad T Mobile, tylko nie mogę dojść do tego czy rzeczywiście płaci sie rart za telefon. Oddzielnie raty, a oddzielnie abonament. A przecież widziałam abonament z telefonem Samsung Galaxy S5 Gp00F za 39 zł, to tak jakby rata w tym była. Jutro się jeszcze zapytam. Jak mam podpisywać jakiś kredyt z dużymi ratami na telefon to nie skuszę się.

--
animka

Data: 2014-05-26 10:50:46
Autor: DJ Abelson®
njumobile
W dniu 2014-05-21 01:24, animka pisze:

W tym njumobile jak Ci
ktoś podeśle sms-a czy mms-a to płacisz za to sporo forsy. Ale dziadostwo!

Co masz na myśli? Opłat za smsy przychodzące nie ma.

Data: 2014-05-20 19:02:22
Autor: Tomek
njumobile
Użytkownik "animka"  napisaÅ‚o:

Teraz dopiero zauważyłam, że njumobile to: Polska Telefonia Komorkowa CENTERTEL Sp. z o.o.
Czyli ta sieć komórkowa należy także do orange-tepsa?

Czy ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości?

Data: 2014-05-20 21:32:32
Autor: Waldek Godel
njumobile
Dnia Tue, 20 May 2014 19:02:22 +0200, Tomek napisa³(a):

U¿ytkownik "animka"  napisa³o:

Teraz dopiero zauwa¿y³am, ¿e njumobile to: Polska Telefonia Komorkowa CENTERTEL Sp. z o.o.
Czyli ta sieæ komórkowa nale¿y tak¿e do orange-tepsa?

Czy kto¶ ma jeszcze jakie¶ w±tpliwo¶ci?

Nie, tu jest tylko jedna maskotka z IQ mniejszym ni¿ rozmiar sukienki.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2014-05-21 01:27:34
Autor: animka
njumobile
W dniu 2014-05-20 22:32, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 20 May 2014 19:02:22 +0200, Tomek napisał(a):

[...]

Nie, tu jest tylko jedna maskotka z IQ mniejszym niż rozmiar sukienki.

Szczurku, a Ty od razu wszystko wiesz? A IQ masz chyba w swojej dupie.

--
animka

Data: 2014-05-21 01:25:38
Autor: animka
njumobile
W dniu 2014-05-20 19:02, Tomek pisze:
[...]

Już nie mam. Poczytałam trochę więcej. Pies ich ganiał ;-)

--
animka

Data: 2014-05-20 19:28:21
Autor: animka
njumobile
Na dodatek zauważyłam, że za każdy sms i mms specjalny jaki mi ktoś podeśle musiałabym zaplacić niemało pieniędzy. Jak to przeczytałam w regulaminie to mi wszystko opadło.
http://www.njumobile.pl/b/articles/cennik/cennik-uslug-w-ofercie-nju-z-rachunkiem.pdf
Planowałam iść jutro do Njumobile i przenosić numer z Play-a.

--
animka

Data: 2014-05-20 19:47:04
Autor: J.F
njumobile
[...]

Akurat w nju jest dobry panel do zarzadzania blokadami i mozna to wszystko wylaczyc.

Planowałam iść jutro do Njumobile i przenosić numer z Play-a.

Nie pojdziesz. Nie ma dokad. Orange sie nie przyznaje.
Trzeba zalatwic przez strone www i kuriera.
Przenosiny moga byc bardzo dlugie, tydzien to minimum, ale moze byc i trzy miesiace  :-)

J.

Data: 2014-05-21 01:30:14
Autor: animka
njumobile
W dniu 2014-05-20 19:47, J.F pisze:
[...]

Mam ich gdzieś. Pomyliłam tę sieć z T Mobile. Szukałam T Mobile. a napatoczył mi się ten Centertel.

--
animka

Data: 2014-05-21 07:30:45
Autor: Titus Atomicus
njumobile
In article <llg0pn$r6o$1@node1.news.atman.pl>,
 animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:

Teraz dopiero zauwa¿y³am, ¿e njumobile to: Polska Telefonia Komorkowa CENTERTEL Sp. z o.o.
Czyli ta sieæ komórkowa nale¿y tak¿e do orange-tepsa?

OMG
:-(
--
TA

Data: 2014-05-26 10:49:14
Autor: DJ Abelson®
njumobile
W dniu 2014-05-20 18:42, animka pisze:

Czyli ta sieć komórkowa należy także do orange-tepsa?

Tjak pjosie pańi. Mam to i ogulnie OK, tylko jakość połączeń, zwłaszcza w centrum Gdańska ( okolice Wrzeszcz - Młyniska) pozostawia wiele do życzenia, tnie każde słowo w budynku, poza budynkiem może być. Sprawdzone na srylionie aparatów.

--

njumobile