nk a nowy regulamin

Data: 2010-09-19 20:52:16
Autor: Budzik
nk a nowy regulamin
Czesc
czy wymog wyrazenia zgody na otrzymywanie informacji reklamowych i przetwarzania w celach marketingowych podczas akceptajci nowego regulaminu nk jest zgodny z prawem?

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje pogl±dy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2010-09-20 00:04:17
Autor: Waldemar FraĹ›
nk a nowy regulamin
W dniu 2010-09-19 22:52, Budzik pisze:
Czesc
czy wymog wyrazenia zgody na otrzymywanie informacji reklamowych i przetwarzania w celach marketingowych podczas akceptajci nowego regulaminu nk jest zgodny z prawem?

A dlaczego miałby nie być? Ten regulamin to cos jakby "umowa". Jeśli się
nie zgadzasz z nim wystarczy, że przestaniesz korzystać z serwisu i
tyle. Nie bądź zdziwiony tym, że nk chce jakieś pieniążki zarabiać na
prowadzeniu serwisu. Toć to normalna firma a nie organizacja charytatywna :)

Waldemar Fras'
site: http://waldi.ekrakow.net

Data: 2010-09-20 04:55:12
Autor: Budzik
nk a nowy regulamin
Osobnik posiadaj±cy mail waldemar.fras@nospam.zun.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

A dlaczego miałby nie być? Ten regulamin to cos jakby "umowa". Je¶li
się nie zgadzasz z nim wystarczy, że przestaniesz korzystać z serwisu
i tyle. Nie b±dĽ zdziwiony tym, że nk chce jakie¶ pieni±żki zarabiać
na prowadzeniu serwisu. Toć to normalna firma a nie organizacja
charytatywna :)
obiło mi sie kiedys o uszy, ze np. w przypadku banków jest to niezgodne z prawem.
Dlatego pytam.
No i smiesznie wylgadały chckboxy ktorych zaznaczenie i tak było obowiazkowe.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci staj± się podobne do tego, co o nich my¶limy."

Data: 2010-09-20 08:52:24
Autor: niusy.pl
nk a nowy regulamin

UĹĽytkownik "Waldemar FraĹ›" <waldemar.fras@nospam.zun.pl>

[...]

To powinna sprzedawać swoją usługę.

Data: 2010-09-20 17:39:46
Autor: SDD
nk a nowy regulamin

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i770b8$5a8$1news.net.icm.edu.pl...

To powinna sprzedawać swoj± usługę.

No i sprzedaje.
Usluge wyswietlania reklam zainteresowanym podmiotom.
A Ty myslales, ze za te reklamy to z nieba im sie kasa sypie czy jak?
Jak sobie zalozysz swoja "Nasza klase" to bedziesz kasowal za rejestracje, za dodanie znajomego, za komentarze pod zdjeciami i zbijesz pewnie fortune w miesiac. Wlasciciele NK maja jednak inne pomysly na sprzedaz i nic na to juz nie poradzisz.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-21 09:10:12
Autor: niusy.pl
nk a nowy regulamin

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl>

To powinna sprzedawać swoj± usługę.

No i sprzedaje.
Usluge wyswietlania reklam zainteresowanym podmiotom.

No wła¶nie. A twierdz±, że jaki¶ portal społeczno¶ciowy maj±.

[...]

Ja nie chcę nic "radzić". Twierdzę tylko, że nie sprzedaj± swojej usługi dostępu do portala społeczno¶ciowego przeciętnemu ludzikowi tylko powierzchnię teklamow± firmom. Było zdaje się o zbieraniu danych osobowych niezbędnych do ¶wiadczenia usługi...

Data: 2010-09-20 18:06:58
Autor: Kotlecik Mielony
nk a nowy regulamin
W dniu 2010-09-20 00:04, Waldemar FraĹ› pisze:
[...]

A dlaczego miałby nie być?

według Pań z giodo nie jest zgodny (było o tym w którejś z audycji Weissa)
--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

Data: 2010-09-20 19:43:22
Autor: Big Jack
nk a nowy regulamin
W wiadomo¶ci
*Kotlecik Mielony* napisał(-a):

według Pań z giodo nie jest zgodny (było o tym w której¶ z audycji Weissa)

Jest, nie jest. To się jeszcze okaże. W każdym razie co¶ musi być na rzeczy, bo zgód nie zaakceptowałem, a oni mi nie skasowali konta, tylko przy każdym wej¶ciu na stronę molestuj± mnie wyskakuj±c± pro¶b± o ich akceptację. A ich prawnik to też niezły krętacz. Chc± od użytkowników wyci±gn±ć zgody na handel danymi osobowymi jednocze¶nie zaklinaj±c się, że nikomu i nigdy tych danych nie sprzedadz±. To na jakiego wała im te zgody potrzebne?? Czekam na rozwój wypadków zgód nie udzielaj±c :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-09-25 13:38:08
Autor: blad
nk a nowy regulamin
Użytkownik "Big Jack"
[...]

ja też przez pewien czas nie akceptowałem, aż wreszcie zdecydowanie odrzuciłem ich warunki i poleciłem skasować konto.

Jak teraz spróbowałem się zalogować to NK odpowiedziała, że konto jest skasowane, ale może to nie ja skasowałem (może kto¶ się podszył) i żebym sprawdził swój profil. Nadal siedzi w nim (z tego co mi pokazali) nazwisko i data urodzenia. Mam więc konto skasowane, ale pamiętaj± kto to miał - trudno, bank jak rachunek zamyka to też pamieta dane klienta, żeby w razie potrzeby wiedzieć do kogo kiedy¶ dany rachunek należał.
*** blad ***

nk a nowy regulamin