nk (wasza klasa)

Data: 2011-02-19 02:28:43
Autor: amba
nk (wasza klasa)
tak jakoś do dziwnawych należę może, ale nie korzystam zbytnio z nk
a że nie podoba mi się polityka podejścia do zając... pacjenta - posstanowiłem zrezygnować (zamknąć konto). Ale zgubiwszy hasło nie udało mi się go odzywkać, pisałem do nk o zawieszenie konta - jakoś to opornie szło i nic się nie wydażyło (znaczy się nadal moje konto se tam wisi)

jednakże systematycznie otrzymuję wiadmości że
"<moje imię>, nie gościłeś(aś) w naszym serwisie już 28 dni."
2 dni
ileś dni

a ja nie logowałem się tam ponad rok jak nie dwa
więc czy też głupie mają treści spamów, czy też ktoś używa mojego knta (wątpię.....) - co piwiniem zrobić, aby nk nie żyło swoim-moim życiem za mnie?

Data: 2011-02-19 10:17:40
Autor: Albercik
nk (wasza klasa)
W dniu 19.02.2011 02:28, amba pisze:
[...]

Jeżeli jesteś w stanie to odzyskaj to hasło i spróbuj się zalogować.
Jak już się zalogujesz, to zmień kilka razy swoje dane w kilkudniowych odstępach, ale zmieniaj je na takie dość prawdopodobne. Zacznij od zmiany adresu emaila na taki który oczywiście istnieje, ale jest przeznaczony do zadań spamowych.

O ile powyższe zabiegi nie spowodują usunięcia Twoich danych z wszelakich backapów baz danych, to z pewnością nieco zamieszają w nich.
Pamiętaj że nawet jak uda Ci się wyegzekwować usunięcie danych prze samego prezydenta, papieża, kogokolwiek... to i tak administrator może sobie odtworzyć je z backupu.

Data: 2011-02-19 12:41:19
Autor: amba
nk (wasza klasa)
"Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> wrote in message news:ijo1rl$7go$1node2.news.atman.pl...
Jeżeli jesteś w stanie to odzyskaj to hasło i spróbuj się zalogować.

no tu jest drugi problem .... nie jestem w stanie odzyskać hasła, a pisanie do nk ne dawało rezultatu

Data: 2011-02-19 18:28:19
Autor: jerzy.n
nk (wasza klasa)

Użytkownik "amba" <amba@mamba.pl> napisał w wiadomości news:ijoa8g$gvh$1node2.news.atman.pl...
[...]

Miałem podobnie i nawet z likwidacja były problemy , postraszyłem GIODO i pomoglo , ale troche to trwało ...

Data: 2011-02-19 22:48:43
Autor: Smok Eustachy
nk (wasza klasa)
Dnia Sat, 19 Feb 2011 18:28:19 +0100, jerzy.n napisał(a):
/../

Miałem podobnie i nawet z likwidacja były problemy , postraszyłem GIODO
i pomoglo , ale troche to trwało ...

On się tam nie loguje. Udowodni, że to on?

Data: 2011-02-19 17:52:20
Autor: cezarys
nk (wasza klasa)
[..]
A opcja zapomniałem hasła ? tam tylko mail i data urodzenia
Pamiętaj że samo likwidownie konta trwa 5 czy 7 dni
Bo przecie rozmyślić się można
Cezarys

Data: 2011-02-20 03:24:30
Autor: amba
nk (wasza klasa)
"cezarys" <cezarys@XXX.pl> wrote in message news:4d5ff55f$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
A opcja zapomniałem hasła ? tam tylko mail i data urodzenia
Pamiętaj że samo likwidownie konta trwa 5 czy 7 dni
Bo przecie rozmyślić się można

widocznie coś kliknąłem podczas rejetracji nie tak, bo nie mogę odzyzkać, i tyle.
Bo przecież pomylić się można........

Data: 2011-02-20 21:24:46
Autor: cezarys
nk (wasza klasa)
To może link aktywacyjny?
CEzarys

Data: 2011-02-20 23:46:59
Autor: amba
nk (wasza klasa)
"cezarys" <cezarys@XXX.pl> wrote in message news:4d6178a7$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
To może link aktywacyjny?

eee można bliżej ?
dla nielogującego się :p

Data: 2011-02-19 13:41:36
Autor: Smok Eustachy
nk (wasza klasa)
Dnia Sat, 19 Feb 2011 02:28:43 +0100, amba napisał(a):
/../
 a ja nie logowałem się tam ponad rok jak nie dwa więc czy też głupie
mają treści spamów, czy też ktoś używa mojego knta (wątpię.....) - co
piwiniem zrobić, aby nk nie żyło swoim-moim życiem za mnie?

Rok ma więcej niz 28 dni.

Data: 2011-02-22 01:48:23
Autor: Massai
nk (wasza klasa)
Smok Eustachy wrote:

> [...]
> głupie mają treści spamów, czy też ktoś używa mojego knta
> (wątpię.....) - co piwiniem zrobić, aby nk nie żyło swoim-moim

Rok ma więcej niz 28 dni.

Ja się nie logowałem od jakichś 2-3 lat, a parę dni temu dostałem "już
od tygodnia nie logowałeś się na nk" ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-02-20 23:07:03
Autor: kashmiri
nk (wasza klasa)
On 19/02/11 02:28, amba wrote:
[...]

Z własnego doświadczenia, to są odstępy między kolejnymi wiadomościami czy też wpisami na "Śledziku". Też się nie logowałem przez parę miesięcy, a mimo to dostawałem takie powiadomienia co 2-3 dni. Można to wyłączyć gdzieś w ustawieniach.

[...]

Odzyskać hasło.
Chyba że "odziedziczyłeś" adres email po kimś innym i nie znasz danych.

k.

nk (wasza klasa)